مدیرعامل بنیاد باران گفت: جلسات سیدمحمد خاتمی با سید حسن خمینی ناطق نوری و حسن روحانی تشکیلاتی نیست ... هیچ جلسه تشکیلاتی که بخواهند راجع به انتخابات آینده یا بحث‌های این‌چنینی بین آقایان صورت بگیرد، مطلقاً صحت ندارد

به گزارش خبر سراسری جواد امام، از فعالان سیاسی اصلاح‌طلب نزدیک به سید محمد خاتمی، فزود: «البته جلسات آقای خاتمی با این افراد تشکیلاتی نیست، شاید دیدارها و دیدوبازدیدهایی داشته باشند، ولی هیچ جلسه تشکیلاتی که بخواهند راجع به انتخابات آینده یا بحث‌های این‌چنینی بین آقایان صورت بگیرد، مطلقاً صحت ندارد.»وی در ادامه جنس دیدار خاتمی با روحانی و ناطق نوری را متفاوت دانست و توضیح داد: «دیدارها یا جلسات آقای خاتمی با آقای ناطق نوری و آقای روحانی چه ارتباطی می‌تواند باهم داشته باشند؟ مگر آقای ناطق نوری جریان اصلاحات را نمایندگی می‌کند؟ از نظر ما، ایشان یک اصولگرای باسابقه و اعتدالی است. یکی از سرمایه‌های کشور است که در دوران مختلف حضورداشته و مورداحترام است.»

او ادامه داد: «جریان اصلاحات یک جریان مستقل از جریان‌های سیاسی و مردم نیست ولی بحثی که می‌گویند فعالیت این جریان کمیت و کیفیتش پایین آمده، اگر چنین باشد به جهت اعمال محدودیت‌هایی است که برای جامعه خصوصاً اصلاح‌طلبان ایجاد کرده‌اند. تریبون‌های رسمی که از اصلاح‌طلبان گرفته‌شده، افراد شاخصی که در جریان اصلاحات بودند اکثراً توسط شورای نگهبان فرصت ورود به عرصه‌های انتخابات پیدا نکردند. به همین جهت رفته‌رفته اصلاح‌طلبان از دستگاه‌های اجرایی و قانون‌گذاری کنار گذاشته شدند.