به دنبال شکایت راهور ناجا از نماینده سبزوار در مجلس شورای اسلامی به دلیل برخورد فیزیکی با سرباز راهور، حین انجام وظیفه، برخی نمایندگان مجلس به حمایت از این نماینده برخاستند.

روز گذشته امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی، رئیس هیات نظارت بر رفتار نمایندگان مجلس درباره پرونده برخورد علی‌اصغر عنابستانی با سرباز راهور گفت: راهور ناجا در دادستانی طرح شکایت کرده است.

وی توضیح داد که سردار حسین اشتری، فرمانده نیروی انتظامی به او گفته است که این نیرو گزارش را تهیه و برای دادستانی ارسال کرده است.

در همین راستا حسینعلی حاجی‌دلیگانی، عضو کمیسیون قضایی مجلس در جلسه علنی دیروز در همین ارتباط گفت: این تجربه به ما نشان داد که چگونه شفافیت راه را بر سیلی‌های متعدد مدیران، کارمندان و ماموران به اقشار مختلف مردم می‌بندد.  وی افزود: ضمن تحسین نماینده‌ای که یک سیلی به نفس اماره خودش و یکی سیلی به دشمنان نظام و مجلس زد، به نیروی انتظامی هشدار می‌دهم که از عذرخواهی این نماینده عبرت بگیرد و اجازه ندهد که مأمورانش در هنگام اعمال قانون از چهارچوب قانون تجاوز کنند. حاجی دلیگانی با بیان اینکه نظام اسلامی مردم و قانون برایش فرقی نمی‌کند از نیروی انتظامی پلیس خواست تا نسبت به ادبیات مامور راهور از مجلس عذرخواهی کند. وی همچنین تصریح کرد: عذرخواهی بزرگتر ناجا نیز باید به خاطر حرف های غیرقانونی یک مسئول ناجا باشد که چندی پیش می خواست مجرمین را دست شکسته ببیند.

بهروز محبی نجم‌آبادی، نماینده سبزوار هم در گفت‌وگویی با برنا، گفت: فضای رسانه‌ای تبدیل شده به عده‌ای شعبان بی‌مخ که از کاه کوه می‌سازند.

او توضیح داد: آدم‌هایی هستند که دروغ‌پردازی و حادثه‌ها را بزرگنمایی می‌کنند؛ مانند خطای عنابستانی که در آن بزرگنمایی صورت گرفت؛ منظورم با عده‌ای است که در ماجرای نجفی واقعیت را وارونه نشان دادند ولی در ماجرای عنابستانی بزرگنمایی کردند.