امام جمعه اصفهان به کشف حجاب و هنجارشکنی برخی از افراد اشاره کرد و گفت: باید فضای جامعه را برای این عده که تعداد آن‌ها هم کم است ناامن کرد و نباید اجازه داد به راحتی در خیابان‌ها و پارک‌ها هنجارشکنی کنند.

به گزارش تسنیم، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدیوسف طباطبایی‌نژاد در دیدار جانشین معاونت اطلاعات و امنیت ستاد کل نیرو‌های مسلح و فرمانده انتظامی استان اصفهان مطالبه اصلی مردم از نیروی انتظامی را امنیت بیشتر در جامعه دانست و افزود: باید در این خصوص اختیارات بیشتری به نیروی انتظامی برای برخورد با قانون‌شکنان اعطا شود. وی جدیت و قاطعیت در برابر قانون‌شکنان را از الزامات حکومت کردن برشمرد و تصریح کرد: باید با متجاوزان به حقوق مردم برابر با حکم خداوند برخورد کرد و جلوی کسانی که ترسی از قانون‌شکنی ندارند را گرفت.

طباطبایی‌نژاد به دخالت دولت‌های غربی در اجرای قوانین کشور اشاره و با تاکید بر اینکه بیگانگان حق دخالت در اجرای قوانین ما را ندارند، بیان کرد: همانطور که آن‌ها قانون خودشان را دارند ما هم قانون خودمان را داریم بنابراین نباید ترس داشته باشیم از اینکه اگر با هنجارشکنان برخورد کردیم ممکن است علیه ما اقدام خصمانه‌ای انجام دهند.

امام جمعه اصفهان خواستار تشکیل شعبه‌های مخصوص رسیدگی به پرونده‌های ناهنجاری‌های اخلاقی در دادگاه‌ها شد و گفت: نگاه قضات هم باید در جهت حمایت از آمران به معروف و ناهیان از منکر باشد.