چهارشنبه آینده صورت می‌گیرد؛

برگزاری نشست چهارجانبه عربی علیه ایران

کمیته چهارجانبه عربی قرار است نشستی در راستای مقابله با سیاست‌های جمهوری اسلامی ایران برگزار کند. به گزارش ایسنا به نقل از خبرگزاری رسمی عربستان(واس)، کمیته چهارجانبه عربی روز چهارشنبه آینده نشستی در راستای بررسی بحران کشورهای عربی با ایران و راه‌های مقابله با جمهوری اسلامی ایران در سطح وزرای خارجه برگزار می‌کند. این نشست به ریاست امارات و با مشارکت عربستان، مصر و بحرین و همچنین حضور احمد ابولغیط، دبیرکل اتحادیه عرب برگزار می‌شود.

    

مدیرکل گمرکات استان ایلام:

مرز مهران بازگشایی شد

روح‌الله غلامی، مدیر کل گمرکات استان ایلام روز گذشته از بازگشایی مرز مهران خبر داد و افزود: از صبح امروز(11 اسفند) گمرک عراق تشریفات گمرکی کالاهای ورودی از ایران را انجام می‌دهد و عملیات ورود و تخلیه کامیون‌های ایرانی در مرز مهران طبق روال گذشته صورت می‌گیرد و با ورود کامیون‌های عراقی از صبح امروز عملیات بارگیری کالاهای صادراتی ایرانی توسط کامیون‌های عراقی در حال انجام است.

    

معاون بهداشت و درمان سپاه اعلام کرد؛

آمادگی سپاه برای استقرار بیمارستان 5000 تخته در تهران

سردار احمد عبداللهی، معاون بهداشت و درمان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در نشست خبری «قرارگاه مقابله با کرونا» با بیان اینکه همه بیمارستان‌های سپاه در سراسر کشور در خدمت بیماران کرونایی است، گفت: ظرفیت‌سازی در قم، رشت، کاشان و گلستان برای استقرار سامانه بیمارستانی سیار ۱۰۰۰ تخت خوابی در صورت نیاز هستیم، گفت: در تهران نیز بستر سازی برای برپایی قریب به ۲ تا ۵ هزار تخت را در صورت نیاز انجام خواهیم داد.

    

نشست خبری ربیعی از طریق اسکایپ برگزار می‌شود

نشست خبری علی ربیعی، سخنگوی دولت امروز (دوشنبه - ۱۲ اسفند) به دلیل شیوع ویروس کرونا به صورت آنلاین برگزار می‌شود. به گزارش ایسنا، پس از برگزاری نشست خبری هفته گذشته علی ربیعی با اهالی رسانه‌ با حضور ایرج حریرچی، قرار است این هفته نشست خبری وی به صورت آنلاین و از طریق برنامه اسکایپ برگزار شود.

    

جلسات مجلس به صورت ویدئو کنفرانس برگزار می‌شود؟

روز گذشته پیشنهاد برگزاری جلسات مجلس به صورت ویدئو کنفرانس مطرح شد اما اسدالله عباسی، سخنگوی هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی درباره آن گفت: مجلس باید بر اساس آیین‌نامه داخلی اداره شود و چون در آیین‌نامه چنین چیزی پیش‌بینی نشده، امکان برگزاری جلسات به صورت ویدئو کنفرانس وجود ندارد. ما نمی‌توانیم در این خصوص شیوه جدیدی را ایجاد کنیم زیرا تشکیل جلسات مجلس طبق آیین‌نامه باید با حضور نمایندگان و با رأی الکترونیکی باشد.

    

۳۲ تن از شهروندان ایرانی در ارمنستان قرنطینه شدند

در پی شیوع کرونا در ایران ۳۲ تن از شهروندان ایرانی در ارمنستان قرنطینه شدند. به گزارش ایلنا به نقل از آرمن پرس، آرسن توروسیان وزیر بهداشت ارمنستان دیروز در  کنفرانس خبری در مورد نخستین مورد ابتلا به ویروس کرونا، گفت:  ۳۲ تن از شهروندان ایرانی در هتلی در تساغکادزور قرنطینه شدند.

    

دادستان عمومى خراسان رضوى خبر داد؛

بازداشت فردى که اقدام غیرمتعارفی در حرم رضوی انجام داده بود

در پی انتشار فیلمی از اقدام غیرمتعارف فردی در حرم حضرت علی ابن موسی الرضا(ع) که واکنش‌های زیادی به همراه داشت، دادستان عمومى و انقلاب مرکز استان خراسان رضوى از بازداشت این فرد خبر داد. به گزارش ایلنا،  محمدحسین درودى، از بازداشت فرد مذکور خبر داد و بیان کرد: در حال حاضر پرونده این فرد در شعبه ۳۰۱ بازپرسی مشهد  در حال رسیدگی است و متهم بازداشت است.دادستان عمومى و انقلاب مرکز استان خراسان رضوى گفت: تحقیقات تکمیلى پیرامون این پرونده ادامه دارد.