رییس ستاد و معاون هماهنگ کننده ارتش با تاکید بر اینکه پادگان‌ها و مراکز آموزشی ارتش در بهترین شرایط بهداشتی است، گفت: سطح بهداشت، پیشگیری و آمادگی مقابله با گسترش ویروس کرونا در ارتش به مراتب از سطح جامعه بهتر و بالاتر است.

به گزارش خبرآنلاین به نقل از روابط عمومی ارتش، امیر دریادار حبیب‌الله سیاری در حاشیه بازدید از مرکز آموزش ۰۱ نیروی زمینی، در خصوص برخی نگرانی‌های به وجود آمده در سطح جامعه و برای خانواده‌های سربازان  اظهار داشت: ضمن عرض سلام و آرزوی سلامت برای همه ملت ایران اسلامی، به آنها اعلام می‌کنیم در ارتش جمهوری اسلامی ایران تمام تلاش خود را به کار می گیریم و با همت همه مسئولان و کارکنان ارتش و البته با یاری پروردگار همانگونه که تا امروز هیچ گونه مشکل و مورد مشکوکی نداشتیم این سلامت پادگان‌ها و سازمان‌های ارتش را به خوبی ادامه دهیم تا هیچگونه مشکلی برای ما به وجود نیاید زیرا سلامت سربازان و کارکنان ارتش برای ما بسیار حائز اهمیت است.

وی افزود: امروز بازدیدی از یکی از بزرگترین مراکز آموزشی ارتش که جمعیت زیادی را در خودش جا داده است داشتم که با توجه به تدابیر پیش‌بینی شده و مقرراتی که حاکم هست هیچ نمونه مشکوکی نداریم.

سیاری تصریح کرد: تلاش شده است بر اساس سیاست‌گذاری‌های وزارت بهداشت و ستاد مقابله با کرونا، اصول و مقررات اعلام شده به صورت کامل در تمامی مراکز آموزشی، پادگان‌ها و شهرک‌های مسکونی اجرا شود، از سوی دیگر آمادگی لازم اعلام شده تا در صورت نیاز به سازمان‌های مسئول کمک‌رسانی لازم صورت گیرد.

معاون هماهنگ کننده ارتش گفت: ارتش با تمام توان به عرصه آمده و ظرفیت‌های مورد نیاز وزارت بهداشت را پای کار آورده و در پادگان آموزشی ارتش و دیگر اماکن، روزانه بیش از دو بار اقدام به ضدعفونی می شود و تمامی نفرات کنترل میشوند و مراکز دیگر مانند آشپزخانه، سرویس‌های بهداشتی، خباز خانه ها و سالن‌های غذا خوری به بهترین شکل کنترل می‌شود.

 دریادار سیاری افزود: مواد غذایی مورد نیاز از محل‌های مطمئن خریداری و توسط پزشکان مجرب کنترل می‌شوند و اگر کسی علائمی داشت بلافاصله تحت مراقبت قرار می‌گیرد و افرادی که برابر سیاست های وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی زمینه‌های برای آسیب دارند را به مرخصی فرستاده‌ایم تا در کنار خانواده‌های خود باشند و آسیب‌پذیری آنها کمتر شود.