نامزد یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه حمایت از معلمان موجب ارتقای فرهنگ جامعه می‌شود، گفت: باید نظام رتبه بندی معلمان را با الگوی هیات علمی دانشگاه‌ها طراحی کنند.

فاطمه کمساری، در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا با بیان اینکه برای نجات جامعه اسلامی باید معلمان نقش بیشری ایفا و به خوبی مورد تکریم قرار گیرند، افزود: باید زمینه‌های ارتقاء تحصیلی در سطح فوق لیسانس و دکتری با اختصاص سهمیه خاص فراهم شود.

وی معتقد است: معلمانی که در دوران خدمت توانسته‌اند مدارک تحصیلی بالاتر کسب کنند، باید در حکم حقوقی آنها اعمال گردد.

وی با بیان اینکه کودکان بدون آموزش مهارت‌های زندگی، بزرگ می‌شوند،‌ گفت: بهتر است به جای اینکه مهارت‌های زندگی را از دوران دبیرستان آغاز کنیم آن را در زمانی کودکی شروع کنیم.

کمساری معتقد است: برای شهروند خوب داشتن، باید آموزش مهارت‌های زندگی را از سنین کودکی شروع کنیم تا بتوانند در جامعه از خود دفاع کرده و توانایی نه گفتن،‌ حل مسئله و یا  تصمیم‌گیری را داشته باشند.

وی اظهار کرد:‌ با توجه به مشکلات اجتماعی و فرهنگی تصمیم گرفتم که با حضور در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی به این مشکلات و دغدغه‌ها بپردازم.

نامزد یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: من به عنوان فردی که فوق لیسانس روانشناسی بالینی و دکتری تخصصی مشاوره دارم، در انتخابات شرکت کرده‌ام تا با برنامه‌های جدید و استراتژی، راهبردهای خوبی در خصوص مشکلات کشور ارائه دهم.

وی تحریم و سوء‌مدیریت برخی از مسئولان را عامل اصلی افزایش بیکاری جوانان دانست و گفت: مردم از لحاظ اقتصادی دچار مشکل شده‌اند و مجلس آینده باید با فساد مالی مسئولان برخورد کند.

کمساری یکی از روش‌های حل مشکلات کشور را ریشه یابی در مشکلات دانست و گفت: مجلس باید به سمت جوانگرایی پیش برود.