نامزد یازدهمین دوره انتخابات مجلس گفت: باید هزینه‌ها را برای استفاده جوانان از امکانات ورزش به حداقل برسانیم. اگر این هزینه‌ها بالا باشد، شوق جوانان به سمت ورزش بسیار کم شده و افسردگی و اعتیاد جایگزین تفریحات سالم و ورزش خواهد شد.

بهنام آقاحسین شیرازی در گفت‌وگو با ایلنا گفت: در حوزه ورزش و جوانان امکانات، پتانسیل و ظرفیت‌ وجود ندارد بنابراین ما باید با رایزنی‌ و پیگیری‌ها بتوانیم این پتانسیل‌ها را به وجود بیاوریم.

وی تصریح کرد: برای جذب جوانان باید بودجه مورد نیاز برای آنها وضع شود. اگر مجلس برای ورزش و جوانان قانونی ندارد، باید این قانون را وضع کند و اگر قانون دارد و مغفول مانده، باید آن را با جدیت پیگیری کرد.

آقاحسین شیرازی با بیان اینکه باید مطالبات این نسل را از وزارت ورزش و جوانان پیگیری کرد، گفت: جوانان خوبی در کشور داریم که دارای ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های بالایی بوده و مطمئنا اگر نیازهایشان مورد توجه نباشد به ناچار کشورهای دیگر را برای مهاجرت و ادامه دادن ورزش انتخاب می‌کنند.

این فعال اقتصادی با بیان اینکه باید مشکلات مکان‌های ورزشی برطرف شود، ادامه داد: اگر این سالن‌ها مشکل قانونی دارد باید برطرف و نیروی انتظامی ملزم به برقراری امنیت این مکان‌های ورزشی شود. وی ادامه داد: جوان ما باید روحیه ورزشی و جسمی بالایی داشته باشد تا بتواند ساعات زیادی در روز را کار کند. باید گفت که شناسایی نقاط قوت و ضعف باید در درجه اولویت ما باشد.

این کاندیدا درباره مشکلات دو تیم استقلال و پرسپولیس گفت: اگر جوانان به من اعتماد کرده و به من رای بدهند، در مجلس برای دو تیم استقلال و پرسپولیس، مطالبه‌گری خواهم کرد. ما با این دو تیم زندگی می‌کنیم. چرا این دو تیم باید مشکل مالی داشته باشند که مجبور شوند از طریق هواداران خود مشکلات مالی  را حل کنند.

وی ادامه داد: دولت باید این دو تیم را به بخش خصوصی واگذار کرده و ما نیز از ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های خود استفاده کرده تا مشکلات و مسائل باشگاه‌داری هر چه زودتر حل شود.