کسب تندیس برتر برند گردشگری سلامت توسط بیمارستان کیش 

 بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی کیش پس از حضور در چهارمین کنگره بین المللی سلامت کشورهای اسلامی موفق به کسب تندیس برند برتر در حوزه گردشگری سلامت شد.  به گزارش ایلنا، پیرو حضور دکتر نادعلی نژاد رئیس بیمارستان کیش و دیگر نمایندگان این مجموعه در چهارمین کنگره بین المللی سلامت کشورهای اسلامی، بیمارستان کیش موفق به کسب تندیس برتر سلامت، بعنوان یکی از 5 برند  برترگردشگری سلامت در کشورهای اسلامی شد.  این نشان براساس عملکرد ، میزان توجه به ارائه خدمات دقیق و برند سازی خدمات در عرصه‌های بین المللی به  بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی کیش اهدا شد. گفتنی است به منظور تعاملات بیشتر، نمایندگان بیمارستان کیش با حدود20 شرکت گردشگری و تسهیلگری ایرانی و شرکت عراقی، آذربایجانی و عمانی مذاکره و گفتگو کردند و مقدمات برای عقد قرارداد با تعدادی از این شرکت‌ها فراهم شد.

    

کیش میزبان مجمع عمومی فدراسیون نجات غریق و غواصی 

مجمع عمومی سالیانه فدراسیون نجات‌غریق و غواصی کشور با حضور مسئولان کشوری و استانی این حوزه در جزیره کیش برگزار شد.  به گزارش ایلنا؛ این مجمع با حضور دکتر امیری خراسانی مدیرعامل موسسه ورزش و تفریحات سالم جزیره، عبدالحمید احمدی معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش، مصطفی میرسلیم عضو جهانی حامیان نجات‌غریق و عضو هیات رییسه فدراسیون ، ایلخان نوری رئیس فدراسیون و رؤسای هیأت‌های استانی در مرکز همایش‌های بین المللی کیش برپا شد. ایلخان نوری رییس فدراسیون نجات‌غریق و غواصی کشور در این مجمع با ارائه عملکرد سال ۹۷ فدراسیون گفت: 180 هزار نیروی متخصص غریق نجات در کشور فعالیت می کنند و نجات بیش از 2هزار و 162نفر از غرق  شدگی نشان دهنده فعالیت قابل قبول ناجیان غریق کشور است. در ادامه سید عبدالحمید احمدی معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان نیز ضمن تقدیر و تشکر از دکتر امیری خراسانی و هیأت غواصی جزیره کیش ،بر توسعه این رشته به صورت همگانی و نگاه ویژه فدراسیون به بخش غواصی تاکید کرد.  گفتنی است در این نشست رؤسای هیاتهای نجات غریق وغواصی 6 منطقه از کشور احکام خود را دریافت کردند.

    

انجام معاینه رایگان در میز خدمت 

میزخدمت این بار با حضور رییس بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی کیش و معاونان و کادر درمانی این مجموعه، بعد از نماز جمعه در مصلی بزرگ کیش برپاشد.  به گزارش ایلنا؛ دکتر نادعلی نژاد رییس بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی کیش در این خصوص گفت: برگزاری میز خدمت در محل برپایی نماز جمعه فرصتی برای نزدیک شدن مردم و مسئولان جزیره است، واین اقدام باعث شده است مسئولان در ارتباط چهره به چهره با هدف رفع مشکلات و رسیدگی به نیازهای مردم با آنها دیدار و گفت وگو کنند تا گامی اساسی برای رفع مشکلات آنها بردارند.  در همین راستا برای خدمت به مردم، ویزیت رایگان افراد کم بضاعت بعد از نماز جمعه انجام شد که با استقبال همراه بود. در پایان به گفته رییس بیمارستان کیش،در ماه‌های آتی ویزیت رایگان در کمپ‌های خدماتی سحر، صبا و مسجد خاتم الانبیا انجام خواهد شد.

    

گردهمایی علمی روسای دانشگاه علوم پزشکی در کیش 

با تایید سازمان بهداشت جهانی، نخستین دوره آموزش روسای دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور به جای سوئیس در جزیره کیش برگزار شد. به گزارش ایلنا، دکتر ایرج حریرچی معاون کل وزیر بهداشت درمان وآموزش پزشکی کشور و مدیران ارشد سازمان منطقه آزاد کیش سه شنبه هفتم آبان، به همراه 25 نفر از روسای دانشگاههای علوم پزشکی به عنوان مدیران ارشد حوزه سلامت کشور برای فراگرفتن آخرین یافته‌های علمی زیر نظر اساتید و متخصصان سازمان بهداشت جهانی در موسسه عالی توسعه و تربیت نظام سلامت ایران در جزیره کیش گرد هم آمدند. گفتنی است این گردهمایی تا 10 آبان ادامه داشت.