اعلام لیست نهایی احزاب اصلاح‌طلب تا دو روز آینده

احمد شریف، دبیرکل حزب همبستگی دانش آموختگان ایران و عضو شورای عالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان درباره اینکه آیا قرار است اصلاح‌طلبان در تهران یک لیست واحد برای انتخابات مجلس ارائه کنند، گفت: طبق مصوبه شورای عالی سیاست‌گذاری اصلاح طلبان احزابی که برای انتخابات مجلس نامزد دارند، می‌توانند نامزد خود را معرفی کنند. بنا بر گزارش باشگاه خبرنگاران او ادامه داد: قرار است حداکثر تا یک یا دو روز آینده احزاب اصلاح‌طلبی که نامزدهای آن‌ها مورد تائید قرار گرفته لیست نهایی خود را عرضه کنند.

    

کارگزاران سازندگی لیست مستقل داد

حزب کارگزاران سازندگی لیست مورد حمایت خود از تایید صلاحیت‌شدگان اصلاح‌طلب از احزاب و گروه‌های مختلف و همچنین مستقلین را اعلام کرد. به گزارش ایسنا، این اسامی به شرح زیر است: مجید انصاری، محمد حسین مقیمی، افشین علا، محمدرضا نجفی، داوود محمدی، علیرضا محجوب، سید فرید موسوی، سهیلا جلودارزاده، اعظم صمصامی، لیلا کمانی، پروانه مافی، زهرا ساعی، محمدرضا بادامچی، خسرو رحمانی، حسن قجاوند، سعید باقری، امیر عسکری، محمدهادی انتشاری، مهندس افشین خلیلی، ابوالفضل رباطی، محمداحسان متقی، عیسی انصاری‌فر، هادی احمدی، محمدحسین شیخ محمدی، مهدی آدابی، محمدنبی ابراهیمی، محمدرضا شریفی، احمد حسینی، مراد دهداری و وحید توتونچی.

    

صدیقی:

مجلس آینده باید در تراز خون شهید سلیمانی باشد

به گزارش ایسنا، حجت‌الاسلام کاظم صدیقی، خطیب نماز جمعه تهران در خطبه‌های عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته تهران با تاکید بر حضور مردم در انتخابات دوم اسفند، گفت: مجلس آینده باید در تراز خون شهید سلیمانی باشد و نمایندگانی در آن باشند که امین انقلاب باشند و با چشم و ابرو آمدن بیگانگان توافق‌نامه‌های آنچنانی را امضا نکنند. وی افزود: نمایندگان مجلس باید شجاع و الگو باشند در معرفت و خدمتگذاری نه اینکه با مفسدان بسازند و پابرهنگان را فراموش کنند. مجلس باید بتواند دولت را کنترل کند و مردم به آن دل ببندند و اعتماد کنند.

    

دیدار ظریف و ترودو در مونیخ

وزیر امور خارجه کشورمان با نخست وزیر و وزیر امور خارجه کانادا دیدار کرد. به گزارش ایسنا، دیدار و گفتگوی محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه کشورمان و نخست وزیر کانادا در حاشیه نشست کنفرانس امنیت مونیخ انجام شد. جاستین ترودو نخست وزیر کانادا صبح دیروز و در حاشیه نشست کنفرانس امنیت مونیخ با حضور در محل استقرار دکتر محمد جواد ظریف در خصوص موضوعات موردعلاقه طرفین به تبادل نظر پرداخت. ظریف همچنین در حاشیه این کنفرانس با همتای کانادایی خود نیز دیدار و رایزنی کرد.