رهبر انقلاب درگذشت خواهر رئیس‌جمهور را تسلیت گفتند
رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیامی درگذشت همشیره مکرمه حسن روحانی، رئیس‌جمهور را تسلیت گفتند. متن پیام رهبر انقلاب اسلامی به این شرح است:
بسم‌الله الرحمن‌الرحیم
جناب حجه‌الاسلام آقای روحانی، رئیس‌جمهور محترم؛  درگذشت همشیره‌ مکرّمه‌ جنابعالی را تسلیت می‌گویم و از خداوند متعال رحمت و مغفرتش را برای آن مرحومه مسألت می‌کنم. لطفاً تسلیت اینجانب را به همه‌ بازماندگان ایشان ابلاغ فرمایید.               سیّدعلی خامنه‌ای
    
کمالی‌پور در گفت‌وگو با ایلنا:
بازداشتی‌های حوادث اخیر هرچه زودتر تعیین تکلیف شوند
نایب‌‌رئیس کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس در گفت‌وگو با ایلنا تاکید کرد: باید معترضان را از خرابکاران جدا کنیم و مردمی که آمدند اعتراضشان را بیان کردند باید هرچه زودتر تعیین تکلیف شوند و به خانواده‌هایشان تحویل داده شوند. یحیی کمالی‌پور گفت: اگر نخواهیم صدای مردم‌مان را بشنویم خطای بزرگی است.
    
توصیه‌های اکبر ترکان به جریان‌های سیاسی هم‌سو :
بیش از گذشته دولت را همراهی کنید
اکبر ترکان، عضو شورای مرکزی حزب اعتدال و توسعه در دیدار جمعی از اعضای کمیته‌های تبلیغات و اطلاع‌رسانی این حزب، یادآور شد: احزاب و جریان‌های همسو که در استقرار دولت تدبیر و امید سهیم بوده‌اند، اکنون که کشور در شرایط ویژه‌ای قرار گرفته است باید دولت را بیش از گذشته و فارغ از ملاحظات حزبی، جناحی و بویژه تمایلات انتخاباتی، همراهی کنند. به گزارش ایسنا، وی افزود: در شرایطی که کشور آماج دسیسه‌‌های دشمنان است ما خود را مکلف به حمایت همه‌جانبه از دولت و شخص آقای روحانی می‌دانیم. این، به معنای چشم‌پوشی از خطاهای احتمالی کسانی که عملکردشان در افکار عمومی به نام این دولت و شخص رئیس‌جمهور تمام می‌شود نیست.
    
مشاور فرمانده هوافضای سپاه:
اگر اینترنت قطع نمی‌شد، آشوب کشور را فرامی‌گرفت
مشاور عالی فرمانده هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی دیروز در همایشی که به مناسبت هفته بسیج در کرج برگزار شد، با اشاره به دلیل قطعی اینترنت در حوادث اخیر، گفت: اگر اینترنت قطع نمی‌شد آشوب کشور را فرا می‌گرفت. سردار علی بلالی افزود: باید همچون حوزه نظامی، در زمینه اینترنت نیز به استقلال برسیم و برای تحقق این هدف باید به دنبال تقویت باید پیام‌رسان‌های داخلی باشیم.
    
عادل‌الجبیر خواهان اعمال تحریم‌های بیشتر علیه ایران شد 
وزیر مشاور دولت عربستان سعودی، در تازه‌ترین اظهارات خود، خواهان اعمال تحریم‌های بیشتر علیه تهران شد. به گزارش ایلنا به نقل از خبرگزاری رسمی عربستان، عادل‌الجبیرگفت: ایران باید از رفتار تاریک دست بردارد و به حاکمیت کشورها و قانون بین‌الملل احترام بگذارد. عادل‌الجبیر هم چنین مدعی شد: کلید ثبات در منطقه بازدارندگی و عزم جامعه بین‌الملل برای مقابله با رفتار  تاریک ایران و اعمال تحریم‌های شدید علیه تهران است.
    
استعفای وزیر کشاورزی پذیرفته و استیضاح منتفی شد
اکبر رنجبرزاده، عضو هیأت رئیسه مجلس با بیان اینکه رئیس‌جمهور استعفای وزیر کشاورزی را پذیرفت، گفت:‌ با پذیرش استعفای وزیر کشاورزی توسط رئیس‌جمهور، جلسه استیضاح وزیر منتفی شد.
    
نماینده تبریز: 
اظهارات روحانی در حد رئیس کلانتری است
احمد علیرضابیگی، نماینده تبریز در مجلس شورای اسلامی درباره سخنان روحانی پیرامون اعتراضات اخیر گفت: «رئیس‌جمهور به جای اعتمادآفرینی می‌گوید که تلویزیون و دوربین‌های مانیتورینگ داریم، شناسایی و برخورد می‌کنیم. البته این ادبیات یک رئیس‌جمهور نیست، بلکه ادبیات یک رئیس پاسگاه و کلانتری است. رئیس‌جمهور تجدید نظر کند.»