عضو شورای ائتلاف نیروهای انقلاب با بیان اینکه لیست امید مردم را کاملا از تحول، ناامید کرده است، گفت: کارهای بر زمین مانده بسیاری وجود دارد‌.

به گزارش فارس، سید محمد حسینی در همایش اساتید دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی این شورا، با بیان اینکه باید در مدیریت کشور و دولت تغییراتی ایجاد شود، گفت: از سال 1380 در انتخابات مجلس و ریاست‌جمهوری برخی اختلافات و هماهنگی‌هایی در جریان اصولگرایی بوده و جبهه متحد و سازوکارهای متعددی نیز فعال بوده‌اند.

وی افزود: در انتخابات مجلس سال 94 لیست تهران مورد اقبال واقع نشد، تصریح کرد: در آن دوره اساتید و صاحب نظران چندان قانع نشده بودند.

عضو شورای ائتلاف نیروهای انقلاب با بیان اینکه در انتخابات ریاست جمهوری سال 96 گزینه واحد حاصل شد و عملکرد بهتری را شاهد بودیم، یادآور شد: یکی از انتقادات این بود که در آن جبهه (جمنا) نمایندگان طیف‌های مختلف و بانوان و رسانه‌ای‌ها حضور نداشتند.

وی بیان کرد: در چنین شرایطی شورای ائتلاف شکل گرفت و ما از 14 حزب برای حضور در شورای ائتلاف دعوت کرده‌ایم.

حسینی با اشاره به حضور بر خی فعالان ادوار تشکل‌هایی دانشجویی در شورای ائتلاف خاطرنشان کرد: اصل کار میدانی ما در استان‌هاست و 200 شهرستان مجمع عمومی تشکیل داده‌اند تا کار را پیش ببرند.

وی با اشاره به آغاز جلسات با احزاب و رسانه‌ها از جمله در خانه احزاب تصریح کرد: باید درباره عبور از بحران‌ها فکر و تصمیم‌گیری شود و از این رو باید در اینگونه نشست‌های تخصصی همفکری شود.

عضو شورای ائتلاف نیروهای انقلاب با اشاره به اینکه درباره نظارت مجلس فعلی انتقادات بسیاری وجود دارد گفت: مجلس و به ویژه نمایندگان تهران در این حوزه ضعیف عمل کرده‌اند و به همین دلیل مردم هنوز نمایندگان خود را نمی‌شناسند درحالی که نمایندگان تهران همیشه در دوره‌های گذشته جریان‌ساز و پیشقراول بوده‌اند.

وی با بیان اینکه لیست امید چنین وضعیتی را ایجاد کرده به طوری که مردم کاملا از تحول ناامید شده‌اند، یادآور شد: رهبر معظم انقلاب فرمودند ساختار بودجه، نظام بانکی و رونق تولید باید متحول شود و از این رو کارهای بر زمین مانده بسیاری وجود دارد‌.