آمیختن اقدامات اطلاعاتی با اخلاق پیش‌برنده کارهاست

حجت‌الاسلام سید محمود علوی، وزیر اطلاعات روز سه‌شنبه در همایش ائمه جمعه استان اصفهان گفت: در فعالیت‌های اطلاعاتی کار باید در چارچوب شرع باشد و اینگونه عمل کردن موجبات آسیب را فراهم نمی‌کند و آمیختن اقدامات اطلاعاتی با اخلاق پیش‌برنده کارهاست. وی تاکید کرد: اسم وزارت اطلاعات برای خودی‌ها رعب‌آور نیست، بلکه تروریست‌ها و دشمنان باید از هیمنه سربازان گمنام امام زمان بترسند. وزیر اطلاعات همچنین با اشاره به نمونه‌هایی از موفقیت‌های وزارت اطلاعات گفت: بسیاری از مأموریت‌های وزارت اطلاعات قابل‌بیان نیست، اما به‌ صورت حرفه‌ای، متقن و مستند انجام می‌شود.

    

کمک 60 میلیارد تومانی قالیباف به خیریه همسرش

به گزارش خبرآنلاین، در صحن علنی شورای شهر تهران، گزارشی مفصل از ۱۳۲ بند از مغایرت های مالی و بودجه‌ای در شهرداری تهران در خلال سالهای ۱۳۹۳ تا ۱۳۹۴ مطرح شد. در این گزارش پرداخت ۶۰ میلیارد تومان به خیریه امام رضا (ع) که متعلق به همسر قالیباف است نیز مشاهده می‌شود. همچنین املاک متعددی نیز به این خیریه واگذار شده است. گزارش نهایی حسابرسی تلفیقی سال ۱۳۹۳ که دامنه این گزارش تا سال گذشته هم کشیده شده است، پر از مواردی است که شنیدن آن تعجب‌برانگیز است.

    

داماد وزیر صمت به زندان منتقل شد

رسول قهرمانی، نماینده دادستان از اجرای حکم سید محمدهادی رضوی (داماد وزیر صمت و سرمایه‌گذار شهرزاد) خبر داد و گفت: حکم هادی رضوی شب قبل اجرا شد. به نوشته فارس، نماینده داستان تصریح کرد: هادی رضوی بازداشت و به زندان منتقل شد. غلامحسین اسماعیلی سخنگوی قوه قضائیه در هفتمین نشست خبری با اصحاب رسانه در هشتم مرداد از صدور حکم دادگاه برای هادی رضوی یکی از متهمان مرتبط با پرونده بانک سرمایه خبر داد و اعلام کرد وی به ۲۰ سال حبس و ۷۴ ضربه شلاق محکوم شده است.

    

دلایل آیت‌الله مکارم برای مخالفت با حضور زنان در ورزشگاه‌ها

دفتر آیت‌الله العظمی مکارم شیرازی در واکنش به سوالی درباره حضور زنان در ورزشگاه‌ها پاسخ داد: «جو حاکم در ورزشگاه‌ها برای حضور زنان مناسب نیست و شکی نیست که اختلاط جوانان سرچشمه مشکلات زیادی از نظر اخلاقی و اجتماعی می‌شود. اضافه بر این در بعضی انواع ورزش، مردان پوشش مناسبی در برابر زنان ندارند. بنابراین لازم است از حضور در این برنامه‌ها خودداری کنند؛ به خصوص این که این برنامه‌ها را از رسانه‌ها می‌توانند ببینند و حضور آنها ضرورتی ندارد.»

    

بازگشت حسن میرکاظمی به تیتر اخبار

جاوید فخریان از اعضای حزب ندا در توییتر ادعا کرد: «حسن میرکاظمی معروف به حسن رعیت ساعاتی پیش با ۱۷ قلاده ببر در باغ شخصی‌اش دستگیر شد.» احتمال بازداشت او از سال‌ها پیش مطرح شده بود، از زمانی که ابراهیم رئیسی، معاون قوه قضاییه بود و حالا که پنج ماه از ریاست او بر این قوه می‌گذرد شایعه‌ بازداشت منتشر شده است. او یکی از متهمان پرونده بابک زنجانی بود. در جریان اعتراضات به نتیجه انتخابات سال 88 نیز عکس‌هایی از او منتشر شد که او را با لباس شخصی و کلت کمری نشان می‌داد. 

    

در کشور تحزب و تشکل قوی نداریم

حجت‌الاسلام سیدرضا اکرمی، عضو جامعه روحانیت مبارز به ایسنا گفت: ما در کشورمان تحزب و تشکل قوی نداریم و در نتیجه این افراد هستند که خود را به عنوان جریان‌ها مطرح می‌کنند، وگرنه واقعا جریان اصلاح‌طلب، اصولگرا و مستقلین وجود ندارد. وی با اشاره در پیش رو بودن انتخابات اسفند 98 اظهار کرد: قاطبه حوزه‌های انتخابیه در مجلس چون تک نماینده یا دارای دو نماینده است و بیشتر مسائل خود آن حوزه انتخابیه در گزینش افراد اهمیت دارد، نمی‌تواند جناح بندی‌های سیاسی را در آن جا خیلی جدی گرفت.