وزیر صنعت، معدن و تجارت تاکید کرد که هیچ واحد تولیدی به‌دلیل بدهی بانکی نباید تعطیل شود.

به گزارش ایلنا، رضا رحمانی در جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان تهران در اسلامشهر تصریح کرد: سیاست رونق تولید، یک سیاست مهم در وزارتخانه است و حفظ وضعیت موجود تولید و اشتغال را به عنوان یک اولویت مهم در این راستا در دستور کار داریم.

وی با بیان اینکه تعداد واحدهای صنعتی این شهرستان از بسیاری از استان‌ها بیشتر است، افزود: در اسلامشهر حدود 5 هزار واحد صنعتی وجود دارد و باید نگاه ویژه‌ای با توجه به این تعداد واحد صنعتی و تولیدی به آن داشت.

وزیر صنعت، معدن و تجارت با تاکید بر مسائل زیست محیطی و منابع طبیعی در ایجاد واحدهای صنعتی و تولیدی، گفت: همزمان با راه‌اندازی یک شهرک صنعتی باید تصفیه‌خانه آن نیز راه‌اندازی شود.

رحمانی با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری در خصوص لزوم برنامه‌ریزی برای پیشبرد امور، بیان کرد: این موضوع را در دستور کار وزارت صمت نیز قرار دادیم.

وی با بیان اینکه دشمن تعطیلی واحدهای صنعتی و تولیدی ما را پیش بینی کرده بود، تصریح کرد: امروز بسیاری از واحدهای تولیدی ما به‌رغم تحریم‌های ناجوانمردانه فعال هستند.

وزیر صنعت، معدن و تجارت با اعلام اینکه هیچ واحد تولیدی به دلیل بدهی بانکی نباید تعطیل شود، اضافه کرد: این موضوع برخلاف فرمایشات رهبری در خصوص رونق تولید است و هم‌صدا شدن با دشمن محسوب می‌شود.

رحمانی با اشاره به برنامه‌های این وزارتخانه در حوزه صنایع نساجی و پوشاک، گفت: تهران یکی از این قطب‌هاست و هر کاری لازم باشد برای پیشبرد این برنامه‌ها انجام شود.