مدیر روابط‌عمومی پتروشیمی شهید تندگویان می‌گوید: کارگری که در این شرکت دست به خودکشی زده بود در سلامت کامل از بیمارستان ترخیص شد.

بنا بر گزارش ایرنا، یکی از کارگران پتروشیمی تندگویان بندر ماهشهر که نسبت به وضعیت اشتغال خود معترض بود در محوطه شرکت خود را حلق‌آویز کرد. حمید کیایی درباره این حادثه می‌گوید: کارگری که در پتروشیمی تندگویان دست به خودکشی زده بود پس از درمان و بهبودی کامل از بیمارستان ترخیص شد.

وی با بیان اینکه نماینده کارگران به نمایندگی از مدیرعامل از ابتدای وقوع حادثه این کارگر را همراهی می‌کرد و بر روند درمان وی نظارت کامل داشت، افزود: تمام هزینه درمان این کارگر از سوی شرکت پرداخت می‌شود.

کیایی افزود: پس از انتصاب مدیرعامل جدید پتروشیمی تندگویان برنامه‌های خوبی برای بهبود وضعیت حقوق و دستمزد کارگران تدوین شده است.

او تصریح کرد: بهبود وضعیت سرویس رفت و آمد کارگران، وضعیت رستوران شرکت و کیفیت غذا ازجمله مواردی است که در این شرکت پتروشیمی اجرا شده و کارگران نیز به آن اذعان دارند.

کیایی در پایان اظهار کرد: هرچند کارهای بسیار خوبی برای بهبود حقوق و دستمزد و افزایش کیفیت خدمات در پتروشیمی تندگویان انجام شده اما تا رسیدن به نقطه ایده‌آل و آنچه که در شأن کارگران پتروشیمی تندگویان است، فاصله زیادی وجود دارد.

گفته می‌شود کارگر یادشده روز سه‌شنبه ۲۸ خرداد جاری پس از آنکه به بخش دیگری از شرکت منتقل شده بود در اعتراض به وضعیت شغلی، خود را در محوطه پتروشیمی تندگویان حلق‌آویز کرد. این کارگر پس از این حادثه در بیمارستان صنایع پتروشیمی زیر درمان قرار گرفت.

پتروشیمی شهید تندگویان که در زمینه تولید محصولات پتروشیمی شامل مواد اولیه پلاستیک و لاستیک فعالیت می‌کند زیرمجموعه هلدینگ خلیج‌فارس است و در سایت ۴ منطقه ویژه اقتصادی بندر ماهشهر در استان خوزستان قرار دارد.