تجمع اعضای تعاونی مسکن کارکنان وزارت جهاد

اعضای تعاونی مسکن ایثار کارکنان وزارت جهاد کشاورزی صبح دیروز (شنبه ۲۷ بهمن ماه) در اعتراض به تخلفات تعاونی مسکن خود مقابل ساختمان وزارت کار تجمع کردند.

به گزارش ایلنا، تجمع‌کنندگان گفتند: در اجتماع روز پنجم دی ماه مقابل ساختمان وزارت کار، مدیرکل اداره کل تعاون استان تهران از ما فرصت یک هفته‌ای خواست تا پیگیر وضعیت مشکلات‌مان باشد. در حال حاضر  که حدودا دو ماه از این  وعده می‌گذرد و به‌رغم پیگیری ایشان، همچنان مشکلات به قوت خود باقی است و اقدام مثبتی درباره تخلفات صورت گرفته اعضای سابق هیات مدیره (که در عین حال تعلیق نیز شده‌اند)، صورت نگرفته است.

این عده افزودند: پروژه‌های بزرگ این تعاونی بلاتکلیف مانده و ما از سال ۸۲ منتظر مشخص شدن وضعیت زمین‌ها و تحویل آپارتمان‌هایمان هستیم.

اعضای تعاونی مسکن ایثار کارکنان وزارت جهاد کشاورزی با بیان اینکه ما خواستار آن هستیم که با اجرای قانون به مشکلاتمان که ناشی از تخلفات یک عده افراد سودجوست خاتمه داده شود، افزودند: طی سال جاری تجمعات متعددی مقابل مراجع قضایی، اداره کل تعاون استان تهران و وزارت کار برگزار کرده‌ایم به امید اینکه مشکلاتشان برطرف شود.

طبق اظهارات معترضان، بسیاری از کسانی که عضو این تعاونی هستند درآمد چندانی ندارند. خیلی از آنها مستاجر‌ند و فرزند دانش‌آموز و دانشجو یا در شرف ازدواج دارند.