مسئول کانون بازنشستگان تامین اجتماعی استان مازندران و نایب رئیس کانون عالی بازنشستگان تامین اجتماعی کشور گفت: ملاک و معیار جامعه کارگری و بازنشستگان؛ قانون کار مصوب 1369 است و خط‌قرمز دهها میلیون کارگر و بازنشسته همین قانون است و صحیح نیست که عده‌ای با نیات نامعلوم در لایحه برنامه هفتم توسعه استثمار کارگر را به عنوان قانون ترویج دهند.

به گزارش ایلنا، «نصراله دریابیگی» در مراسم تجلیل از ورزشکاران و منتخبین  المپیاد ورزشی بازنشستگان استان مازندران، با انتقاد از برنامه هفتم توسعه اجتماعی- اقتصادی و فرهنگی؛ افزود: در بحث‌های مرتبط با جامعه کارگری و بازنشستگان؛ مفاد برنامه هفتم توسعه به گونه‌ای است که گویی می‌خواهند اقشار آسیب‌پذیر جامعه ازجمله کارگران و بازنشستگان تامین اجتماعی را مقابل دولت و نظام قرار دهند.

این فعال کارگری گفت: انتظار داریم سازمان تامین اجتماعی با تکریم جامعه شریف بازنشستگان درجهت حل مشکلات این عزیزان تلاش کند.

دریابیگی تصریح کرد: ما تشکل‌های کارگری و بازنشستگان در برابر هرگونه هجمه‌ای به قانون کار سکوت نخواهیم کرد و به منتقدان و مجریان لایحه برنامه توسعه در بحث‌های مرتبط با امور کارگری و تنظیم روابط کار هشدار می‌دهیم که مراقب باشند صدای اعتراض این جماعت بلند نشود.

رئیس فراکسیون کارگری مجلس، نیز در این مراسم که اعضای هیات مدیره و بازرسان کانون بازنشستگان تامین اجتماعی و مدیرکل تامین اجتماعی استان مازندران حضور داشتند، گفت: با همکاری دولت و تامین اجتماعی تلاش می‌کنیم علاوه بر تامین رفاهیات و سلامت جسمی و روانی بازنشستگان شریف تامین اجتماعی، به رفع دغدغه‌های معیشتی این جامعه شریف هم همت گماریم.

«علی بابایی کارنامی»، خواسته‌های دو قشر شریف بازنشستگان و کارگران از مجلس و دولت و سایر ارکان نظام برحق عنوان کرد.