عضو کانون کارگران بازنشسته تهران گفت: در نتیجه ادامه روند گرانی و تورم و ناتوانی دولت در کنترل قیمت‌ها، جامعه‌ای که ۳۰ درصد آن فقیر است، به فقر ۵۰ درصدی می‌رسد. در این‌صورت چگونه می‌توان در کشوری که ۵۰درصد مردمانش را فقرا تشکیل می‌دهند، انتظار پویایی، رونق و توسعه داشت؟

به گزارش ایلنا، علیرضا حیدری با بیان اینکه تاریخ بدون نگاه به باورهای سیاسی و بازی‌های جناحی در مورد افراد قضاوت می‌کند، گفت: کسی نمی‌تواند از تاریخ فرار کند. مدیران و مسئولان هر گونه که کشور را اداره کنند، آینده از آنان نام خواهد برد، بدین معنا که اگر درست عمل کنند، به نیکی از آنان یاد خواهد کرد و اگر اشتباه یا خرابکاری کنند، در تاریخ برای سال‌های طولانی مورد لعن و نفرین قرار می‌گیرند.

نایب رئیس اتحادیه پیشکسوتان جامعه کارگری با طرح این پرسش از مدیران که از چه چیزی دفاع خواهند کرد، گفت: در شرایطی که امروز تورم به اعتراف بانک مرکزی ۴۳درصد و در واقع بیش از ۷۰درصد است، چگونه می‌توان از خوشبختی مردم سخن گفت.

حیدری افزود: پیش‌بینی بانک جهانی از رشد نقدینگی در ایران بالای ۵۰درصد است و در صورت ادامه روند گرانی و رشد نقدینگی، باید منتظر تورم انتظاری سه‌رقمی بود.

عضو کانون کارگران بازنشسته تهران با بیان اینکه بحث تورم دو رقمی که ناشی از سوءمدیریت است، برای مردم عادی شده و تورم ۵۰درصدی را به سادگی می‌پذیریم و از آن سخن می‌گوییم، افزود: وی در پایان گفت: جای تاسف دارد که برخی مدیران نه تنها تخصص و تجربه‌ای ندارند بلکه توانایی مدیریت نیز ندارند و همین باعث شده که شاهد این آشفته بازار اقتصادی باشیم.