مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی با اشاره به ارائه خدمات رایگان به ۴۵میلیون نفر از بیمه‌شدگان گفت: ۶۱ مرکز درمانی و ۳۵۷ تخت بیمارستانی احداث و اضافه شده است.

به گزارش توسعه ایرانی، مصطفی سالاری گفت: در بحث نسخه الکترونیک نیاز به یک الزام جدی داریم اما به دلایل عدم زیرساخت به تعویق می‌افتاد اما امروز که در ۹۰درصد روستاهای ما اینترنت وجود دارد امکان نسخه‌نویسی الکترونیک هم برقرار است.

وی بیان کرد: در خرداد سال گذشته گام اول این امکان برداشته شده و تا اسفند سال گذشته دفترچه جدیدی داده نشده است چون امروز در همه جای ایران خدمات الکترونیکی درمانی قابل انجام است و کافی است با نرم‌افزار واسط افرادی که در حوزه درمانی فعالیت می‌کنند سامانه خود را به ما متصل کنند.

مدیرعامل تامین اجتماعی تصریح کرد: تعداد بیمارستان‌ها را در شهرستان‌هایی که بیمارستان تامین اجتماعی نداریم بیشتر کرده و ارائه خدمات را برای ۴۵ میلیون نفر رایگان کرده‌ایم. همچنین درمان را برای افراد ۶۵ سال به بالا کاملاً رایگان کردیم و برای بیماران صعب‌العلاج نیز مشروط به تشکیل پرونده خودشان 100درصد هزینه درمانی‌شان را رایگان کرده‌ایم.

وی درباره وصول مطالبات سازمان از دولت اظهار کرد: ۱۲۰هزار میلیارد تومان از مطالبات خود را وصول کرده‌ایم. این مبلغ در کنار سود سهامی ما هزینه‌های متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان را تضمین می‌کند ولی همچنان بیش از ۳۰۰هزار میلیارد تومان از دولت طلب داریم.