کارگران شهرداری لوشان می‌گویند که شهرداری هنوز بابت مطالبات مربوط به هفت ماه دستمزد پرداخت نشده با آنها تسویه‌حساب نکرده است.

تعدادی از این کارگران در گفت‌وگو با ایلنا گفتند: به‌صورت مشخص حدود ۸۰ کارگر در بخش خدمات و فضای سبز و مشغول کارند که در مجموع هفت ماه از مطالبات خود را از کارفرما دریافت نکرده‌اند.

این کارگران گفتند: در آخرین تجمعات کارگران در روزهای (۲۴، ۲۵ و ۲۶ اردیبهشت ماه) شهردار وعده پرداخت مطالبات کارگران را تا دو هفته آینده داد اما هنوز اتفاق خاصی نیفتاده است.

کارگران شهرداری لوشان تصریح کردند: آخرین حقوقی که دریافت کرده‌ایم، مربوط به آبان ماه سال ۹۹ بوده که شهرداری آن را حدود یک ماه پیش به حساب کارگران واریز کرد اما هنوز از پرداخت مابقی مطالبات‌مان خبری نیست.

به گفته یکی از کارگران، به‌رغم پیگیری مداوم برای دریافت مطالبات، هنوز هیچ مسئولی پاسخگوی مطالبات کارگران نیست.

وی با بیان اینکه معترضان به دنبال وصول مطالبات و مشخص شدن وضعیت شغلی خود هستند، افزود: بی‌پولی و سرگردانی این تعداد کارگر در لوشان مشکلات زیادی را برای آنها و خانواده‌هایشان ایجاد کرده است.

او با بیان اینکه کارگران شهرداری لوشان خواستار آن هستند تا اعضای شورای شهر چاره‌ای برای پرداخت دستمزد نیروی کار بیاندیشند، افزود: انتظار داریم مسئولان شهرستانی و اعضای شورای شهر لوشان در حمایت از کارگران شهرداری به موضوع مشکلات آنان ورود می‌کردند تا مطالبات کارگران پرداخت شود.