تعدادی از نیروهای تاسیسات آبداری پیمانکاری شرکت آبفا روستایی خوزستان دیروز (شنبه) با تجمع مقابل ساختمان این شرکت در اهواز، خواستار پرداخت حقوق و مطالبات خود شدند.

یکی از این کارکنان که خواست نامش ذکر نشود، به ایرنا گفت: حقوق و مطالبات کارکنان پیمانکاری شرکت آبفا روستایی خوزستان حدود 10 ماه است که پرداخت نشده است. وی با انتقاد از پایین بودن حقوق خود ادامه داد: برای دریافت همین حقوق اندک نیز باید ماه‌ها منتظر باشیم و این مساله فشار بسیاری را بر ما تحمیل کرده است.

یکی دیگر از معترضان گفت: کارکنان پیمانکاری این شرکت سابقه‌ای بین 10 تا 30 سال دارند و حقوق ماهیانه آنها حدود 12 تا 14 میلیون ریال است اما برای دریافت آن مشکل داریم.

رئیس روابط عمومی شرکت آبفا روستایی خوزستان در این باره گفت: این نیروها پیمانکاری هستند و حدود هفت ماه حقوق معوقه دارند. دانیال احمدی با اشاره به اینکه پیمانکار موظف به پرداخت حقوق آنهاست، ادامه داد: هفته گذشته معادل 2 ماه از حقوق این کارکنان به حساب پیمانکار واریز شد اما پیمانکار به بهانه طلب از شرکت از پرداخت طلب کارکنان امتناع کرد.

لازم به ذکر است این نیروها در اعتراض به پرداخت نشدن حقوق خود، درب ورودی شرکت آبفا روستایی خوزستان را در اهواز با سیم مفتول بستند.