تیراندازی 2 مرد شرور در جلوی بانک

معاون اجتماعی پلیس فارس با بیان اینکه درگیری در بانک ملت شعبه زند شیراز سرقت مسلحانه نبوده است، گفت: 2 اخلال گر نظم جلو بانک و تمرد به نگهبان توسط پلیس شیراز دستگیر شدند. سرهنگ «کاووس محمدی»با اعلام این خبر، اظهارداشت: ساعت 11:40 دقیقه دیروز در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر وقوع یک فقره درگیری در جلو بانک ملت شعبه زند شیراز، بلافاصله ماموران انتظامی برای بررسی موضوع به محل حادثه اعزام شدند. سرهنگ «محمدی» تصریح کرد: در تحقیقات اولیه پلیس مشخص شد چند نفر از دلار فروشان در جلو بانک باعث اخلال در نظم عمومی شده اند. این مقام انتظامی خاطر نشان کرد: نگهبان بانک برای متفرق کردن این افراد، به آنها تذکر می دهد که از سوی آنها مورد حمله قرار می گیرد، بنابراین برای متفرق کردن این افراد و حفاظت از بانک با اسلحه ای که در اختیار دارد، به ناچار به سمت مطمئن تیراندازی می کند که بر اثر اصابت تیر به سرامیک جلوی بانک و ترکش آن به اطراف، 2 نفر از متمردین به صورت سطحی از ناحیه پا و صورت مجروح می شوند. معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان فارس با بیان اینکه در این رابطه 2 نفر دستگیر و برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند، تصریح کرد: پلیس با کسانی که بخواهند باعث اخلال در نظم و امنیت عمومی شوند برابر قانون برخورد خواهد کرد.

    


فرار 2 زورگیر مسلح از حلقه محاصره مردم در خرمشهر

2 سارق مسلح پس از زورگیری از زنان خرمشهری با تیراندازی هوایی از حلقه محاصره مردم گریختند. ساعت 21:30 دقیقه شامگاه دوشنبه 29 بهمن ماه سال جاری 2 پسر جوان سوار بر خودروی پراید وارد خیابان شهید مطهری خرمشهر شدند و در کنار نانوایی بربری با در دست داشتن قمه و چاقو اقدام به زورگیری از 3 زن جوان کردند. دزدان در این صحنه پس از سرقت کیف پول زنان و گوشی‌های موبایل‌شان سوار بر خودرو شدند تا فرار کنند که اهالی محل آنها را به محاصره درآوردند تا مانع فرار آنها شوند. دزدان که خود را در محاصره اهالی محل می‌دیدند اقدام به شلیک 2 تیرهوایی کردند و با سرعت سوار بر خودروی خود پا به فرار گذاشتند. بنا به این گزارش، تحقیقات پلیسی برای دستگیری سارقان مسلح در دستور کار ماموران پلیس خرمشهر قرار گرفته است.

    


زورگیری 3 مرد مسلح از زنان آبادانی

3 سارق مسلح که در سناریوی‌های مختلف از زنان و مردان آبادانی دزدی می‌‌کردند در عملیات پلیسی دستگیر شدند.

سرهنگ سید محسن تقی زاده رییس پلیس آبادان با توجه به سرقت مسلحانه از مغازه‌ها و چند زن و مرد در خیابان‌های آبادان دستور داد تا تیم ویژه ای از ماموران دایره جنایی پلیس آگاهی آبادان برای دستگیری سارقان مسلح وارد عمل شوند.

کارآگاهان در گام نخست تحقیقات پی بردند که دزدان مسلح در خیابان‌های خلوت و با در دست داشتن تفنگ به سراغ طعمه‌هایشان رفته و اقدام به سرقت گوشی موبایل، لپ تاپ و طلاهای زنان و مردان آبادانی کرده که در ادامه از چند مغازه نیز سرقت مسلحانه کرده اند.

ماموران پلیس آگاهی آبادان و کلانتری 13 قدس تحقیقات خود را به صورت ویژه آغاز کردند و خیلی زود با اقدامات فنی و پلیسی مخفیگاه متهمان در منطقه طیب ردزنی شد.

بدین ترتیب تیم پلیس با هماهنگی مقام قضایی برای دستگیری متهمان وارد عمل شدند و پس از 2 هفته اقدامات اطلاعاتی، صبح یکشنبه ، 2 سارق مسلح که با همدستی یکی از شرورهای آبادان دست به این سرقت‌ها می‌زدند در عملیات غافلگیرانه ماموران دستگیر شدند.

ماموران در بازرسی از مخفیگاه متهمان وسایل سرقتی و یک تفنگ کلت کمری به دست آوردند.

3 سارق جوان که راهی جز اعتراف پیش روی خود نداشتند به 16 سرقت مسلحانه در آبادان اعتراف کردند.

بنا به این گزارش، متهمان که تحت تعقیب پلیس آگاهی شهرهای دیگر بوده اند به دستور مقام قضایی برای شناسایی دیگر جرائم احتمالی‌شان دراختیار ماموران پلیس آگاهی آبادان قرار گرفته اند.