گروه حوادث: مردی 37 ساله بیش از شش میلیارد تومان را با تاسیس یک شرکت صوری از داروخانه بیمارستانی در تهران به سرقت برده بود.

ششم بهمن ماه امسال، رئیس یکی از بیمارستان های نزد کلانتری 164 قائم پرده از یک سرقت میلیاردی برداشت. رئیس بیمارستان به پلیس گفت که با توجه به رسیدن روزهای پایانی سال، تصمیم به انبارگردانی گرفته و دراین اقدام مشخص شده حجم زیادی دارو و پول از قسمت داروخانه به سرقت رفته  است. 

در تحقیق از رئیس بیمارستان مشخص شد حدودا شش میلیارد تومان پول از قسمت داروخانه بیمارستان خرج خرید داروهایی شده بود که وجود خارجی نداشتند و به احتمال زیاد انباردار در این رابطه دست داشته است.  در ادامه و با توجه به حساسیت موضوع، ماجرا به تیمی از ماموران عملیات کلانتری به محل اعزام شد و جوان انباردار به نام بابک تحت بازجویی فنی و پلیسی قرار گرفت. بابک که سعی داشت خود را بی‌گناه نشان دهد وقتی متوجه مدارک پلیسی شد، ناچار لب به اعتراف گشود و گناهش را گردن گرفت.

بابک گفت:با تاسیس شرکتی صوری تحت عنوان فروش دارو و لوازم بهداشتی، اقلامی را خریداری کرده و هزینه آنها را نیز پرداخت کردم اما هیچ دارویی در ازای این پول ها وارد داروخانه بیمارستان نکردم و 6 میلیارد تومان به جیب زدم. وی ادامه داد: با پول های به دست آورده از این راه، یک خانه مجلل در قسمت مرفه نشین شهر تهران و یک ماشین لوکس و گرانقیمت خریدم.

بنابه این گزارش، تحقیقات برای افشای دیگر جرایم پنهان بابک در حال انجام است.