تیرخلاص پسر به خواهر 17 ساله  در سراوان

با تلاش پلیس آگاهی شهرستان سراوان متهم به قتل زن جوان پس از چهار سال فرار به دام افتاد.

سرهنگ احمد آذرکیش فرمانده انتظامی شهرستان سراوان گفت: در پی وقوع یک فقره قتل مسلحانه زنی جوان در تیرماه سال ۱۳۹۳ و فرار قاتل از صحنه جرم بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت. وی افزود: در بررسی‌های عوامل انتظامی در محل حادثه مشخص شد خانمی ۱۷ ساله که تبعه خارجی است در پی اختلافات قبلی با برادرش در شب حادثه با اسلحله کلت کمری به قتل رسیده است. کارآگاهان پلیس در تعاقب پایش‌های اطلاعاتی روز گذشته ردی از قاتل فراری در یکی از مناطق شهر زاهدان شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی او را در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه دستگیر کردند. فرمانده انتظامی شهرستان سراوان بیان داشت: متهم به قتل در تحقیقات اولیه به قتل خواهرش در پی اختلافات قبلی اعتراف کرد.

    


بخشش 4 زن اعدامی در تهران

آیین رهایی ۴ نفر از محکومان به قصاص نفس با حضور دریانی رئیس شورا‌های حل اختلاف استان تهران، محبی مدیر کل زندان‌های تهران و سایر مسئولین در ندامتگاه شهر ری برگزار شد.

دریانی رئیس شورا‌های حل اختلاف استان تهران در مراسم رهایی ۴ نفر ازمحکومان به قصاص نفس گفت: روز گذشته با همت خیرین شاهد رهایی این تعداد از زندانیان محکوم به قصاص نفس از ندامتگاه شهرری بودیم. وی اظهار کرد: این ۴ بانو مدت‌ها بود که به دلایل گوناگون در زندان تحمل کیفر می‌کردند که دیروز با تلاش خیرین و مدیر کل زندان‌های تهران و رئیس کل دادگستری استان در تهران در تلاش هستیم که از زندان آزاد وبه آغوش خانواده بازگردند. دریانی اظهار امیدواری کرد که بتوانیم تعداد بیشتری از زندانیان را آزاد کنیم. رئیس شورا‌های حل اختلاف استان تهران گفت: 14 زندانی محکوم مالی نیز تا پایان سال جاری از زندان آزاد و به آغوش خانواده باز می‌گردند. 

    


کورتاژ مرگبار نوعروس رشتی در بیمارستان خصوصی 

روز سه شنبه خبر درگذشت یک نو عروس باردار در بیمارستان آریای رشت با قصور پزشکی در شبکه های اجتماعی منتشر شد که پس از پیگیری‌ها مشخص شد واقعیت این خبر چیز دیگریست. زن جوانی روز سه شنبه زیر عمل کورتاژدرمانی در بیمارستان آریای رشت  بود که به خاطر ایست قلبی فوت کرد. ابتدا منابع محلی این خبر را قصور پزشکی خواندند و اعلام کردند این زن 3 قلو باردار بوده و هنگام زایمان بر اثر تزریق داروی فاسد بیهوشی فوت کرده است. اما یکی از مسئولان بیمارستان در خصوص این اتفاق گفت: ما روز سه‌شنبه 37 مورد عمل بیهوشی داشتیم که همگی با موفقیت انجام شدند و این خانم هم تحت نظر پزشک بوده و چند روز قبل سقط جنین قانونی انجام داده و برای کورتاژ درمانی به بیمارستان آریا که یک بیمارستان خصوصی است مراجعه کردند.

وی افرود: متاسفانه تلاش پزشکان برای زنده نگه داشتن وی بی فایده بوده و زن جوان هنگام بیهوشی فوت کرد. وی در ادامه گفت: پیکر زن جوان برای کالبد شکافی به پزشکی قانونی فرستاده شده تا علت اصلی مرگ او  مشخص شود.

    


انفجار وحشتناک در قلب تهران

ساختمان ۳ طبقه ای به علت انفجار مواد محترقه در قلب تهران تخریب شد و ۸ نفرمصدوم شدند. با اعلام خبر انفجار موادمحترقه در خیابان وحدت اسلامی درباره جزئیات این حادثه اظهار کرد: ساعت 14:23 دیروز انفجار در یک منزل قدیمی در خیابان وحدت اسلامی، بازارچه ترخانی به سامانه 125 اعلام شد که به سرعت آتش‌نشانان سه ایستگاه آتش‌نشانی به محل حسسسسادثه اعزام شدند. سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی تهران ادامه داد: با حضور آتش‌نشانان در محل حادثه مشاهده شد یک منزل دو طبقه قدیمی به عنوان کارگاهی برای تولید و نگهداری موادمحترقه دست‌ساز تبدیل شده که انفجاری در آن رخ داد ه بود. وی تصریح کرد: این انفجار منجر به حریق و شکسته شدن در و پنجره‌ها شده بود؛ هشت نفر شامل هفت خانم و یک آقا در محل حضور داشتند که همگی دچار مصدومیت شده و تحویل عوامل اورژانس شدند.