مردان خانه فساد سه جوان را تیرباران کردند

تیراندازی شبانه در منطقه فیه آبادان منجر به مرگ دو جوان و زخمی شدن یک نفر شد. تیراندازی در منطقه فیه آبادان حوالی ساعت 2 و 30 دقیقه بامداد رخ داد و 3 جوان که در این خیابان بودند مورد هدف گلوله قرار گرفتند و به کام مرگ فرو رفتند. اهالی این منطقه از وجود خانه فساد در این محله شکایت داشتند و مردان خانه فساد  وقتی با اعتراض ساکنان آن منطقه رو به رو شدند دست به اقدام مرگباری زدند. افرادی که در این خانه فساد میهمانی برگزار کرده بودند بعد از پایان میهمانی با اهالی منطقه فیه درگیر می شوند و با اسلحه به جان مردم می افتند که در این درگیری دو جوان کشته و یک نفر زخمی می شود. قاتلان متواری هستند و این حادثه مرگبار از سوی پلیس درحالی در دست بررسی است که تاکنون همه قتل های رخ داده در آبادان توسط پلیس کشف شده و انتظار می رود این جنایت خونین نیز رازگشایی شود.

    


کتک خوردن شدید معلم رودباری از خانواده دانش آموز

یکی از اولیای دانش آموزان، معلم دبستان را در رستم آباد شهرستان رودبار کتک زد. علی عطایی رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان رودبار گفت: عصر یکشنبه 18 آذر ماه سال جاری معلم پایه دوم مدرسه شهادت رستم آباد شهرستان رودباراز اولیای یکی از دانش آموزان کتک خورد. وی افزود: شنیده ها حاکی است که مادر این دانش آموز با همسرش تماس تلفنی گرفته است و به وی گفته که فرزندشان از ترس معلم به مدرسه نمی‌رود. رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان رودبار گفت: پدر این دانش آموز با شنیدن حرف‌های مادر فرزندش با عصبانیت وارد مدرسه شده و معلم مدرسه را به باد کنک گرفته است. علی عطایی با بیا ن اینکه محمد فتحی زاده معلم پایه دوم این مدرسه که از ناحیه صورت زخمی شده افزود: این معلم به همراه مسئول بازرسی اداره آموزش و پرورش رودبار و پدر دانش آموز به کلانتری رودبار رفتند. وی با بیان اینکه این واقعه ختم به خیر شد گفت : معلم مدرسه با شرط عذرخواهی ضارب در حضور دانش آموزان از شکایت خود صرف نظر کرد و رضایت داد.

    


معمای مرموز در پیدا شدن جسد یک زن در شوش

جسد یک زن که به قتل رسیده است در بخش فتح المبین شوش کشف شد. دادستان عمومی و انقلاب شوش گفت: جسد زنی 45 ساله سن ظهر روز یکشنبه در گودالی در منطقه چنانه بخش فتح المبین شوش کشف شد. مصطفی نظری شامگاه یکشنبه افزود: این جسد در حالیکه صورت آن پوشانده شده بود، حوالی ساعت یک ظهر کشف شد. وی گفت: بازپرس بلافاصله در محل حادثه حضور یافت و عوامل پلیس آگاهی نیز در حال بررسی صحنه جرم هستند. دادستان عمومی و انقلاب شوش افزود: هویت مقتول و انگیزه قتل مشخص نیست و موضوع بصورت ویژه در دست بررسی است.

    


آزار کودک 5 ساله در هرسین

رئیس اداره بهزیستی شهرستان هرسین وقوع کودک آزاری در این شهرستان را تایید کرد. علی نظری رئیس اداره بهزیستی شهرستان هرسین گفت : یک مورد کودک آزاری به نام کودک شبگرد توسط تیم سیار اورژانس اجتماعی بهزیستی سریعا شناسایی شد و با ورود تیم به محل مورد بررسی کارشناسی و مصاحبه حضوری قرارگرفت و مشخص شد این کودک ۵ ساله فرزند طلاق است که با پدری معتاد زندگی می‌کند و مادر وی سه سال پیش طلاق گرفته و کودک در منزل استیجاری همراه پدربزرگ ومادر بزرگش زندگی می‌کند. وی گفت : طبق اظهارات پدر، این کودک برای جلوگیری از دستگیری خود توسط نیروی انتظامی و اورژانس اجتماعی به صورت شبانه به جمع آوری ضایعات پرداخته و طبق شواهد موجود پدر صلاحیت نگهداری از این کودک را ندارد. به گفته نظری، این کودک فاقد شناسنامه بوده و توسط بهزیستی پیگیری‌های لازم برای اخذ شناسنامه انجام خواهد شد. این مسئول بیان داشت: این کودک برای تشکیل پرونده وحمایت‌های بیشتر به مرکز مداخله در بحران اورژانس اجتماعی بهزیستی ارجاع داده شده است. به گفته نظری، تلاش براین است که حضانت وسرپرستی این کودک با اخذ مجوز قضایی به مادر بزرگش سپرده شود و هماهنگی‌های لازم جهت حضانت و سایرمراحل بهبود معیشت دردستورکار بهزیستی قراردارد.