قتل عام خانواده مرد عتیقه‌فروش درتبریز

قتل عام خیابان طالقانی تبریز مرد عتیقه‌فروش و همسرش را به کام مرگ فرو برد.

 این جنایت صبح پنج شنبه رخ داد و پلیس به دنبال کشف راز این ماجرا است. در این جنایت یک مغازه دار که به کار فروش لوازم قدیمی و عتیقه‌جات در خیابان طالقانی تبریز مشغول بود، به همراه همسرش به قتل رسیده است. یکی از همسایه های خانه این مرد گفته است که این جنایت شبانه بوده و پلیس جنایی تبریز در تعقیب عاملان قتل فجیع هستند. 

    


آتش سوزی مدرسه‌ای در خرمشهر

یکی از مدارس روستای سرحانیه ۲ خرمشهر دچارآتش سوزی شد. این حادثه ساعت ۷ و ۲۲ دقیقه چهارشنبه ۲۶ دی ماه در مدرسه ابتدایی دهخدا روی داد.  شایان ذکر است این حادثه قبل از آغاز ساعت آموزشی و بازگشایی واحد آموزشی روی داده است و خوشبختانه هیچ کدام از دانش‌آموزان در محل مدرسه حضور نداشتند. در این حادثه تنها رایانه دفتر مدیر آموزشگاه دچار اتصالی شده است.

    


یکسال زندان برای پدر بی‌رحم یسنا

پدر کودک آزار در حاجی آباد هرمزگان به تحمل یکسال زندان محکوم‌شد. 

یسنا کودک دو ساله حاجی آبادی روز 26 آذرماه سال گذشته توسط پدرش با ضربه چاقو به ناحیه شکم مجروح شده بود که دستگاه قضایی استان هرمزگان به محض اطلاع از این حادثه دلخراش به دستور حجت الاسلام والمسلمین اکبری رئیس کل دادگستری استان هرمزگان، رسیدگی به موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خودقرارداد.

پس از تشکیل پرونده در دادسرای عمومی و انقلاب حاجی آباد ، در نخستین اقدام ، پدر این کودک که پس از این اقدام وحشیانه، متواری شده بود ، بازداشت و با قرار وثیقه روانه زندان شد.

متهم در اظهارات خود به ایراد جرح عمدی به وسیله چاقو و کودک آزاری اقرار کرد و دادگاه رسیدگی کننده با توجه به نظریه پزشکی قانونی وی را به تحمل یکسال حبس و پرداخت دیه کامل یک انسان محکوم کرد که این رأی پس از تأیید در دادگاه تجدیدنظر استان هرمزگان ، قطعیت یافته و در مرحله اجرا قرار دارد.

    


شلیک مرگ به جوان مشهدی

پسری جوان مقابل منزل‌ مسکونی‌شان در بولوار رسالت (جاده سیمان) مشهد به ضرب گلوله کشته شد. با اعلام وقوع این قتل بازپرس‌احمدی‌نژاد، قاضی ویژه قتل دادسرای عمومی و انقلاب مشهد برای بررسی موضوع به همراه گروهی از کارآگاهان  در محل وقوع جرم حاضر شدند. بررسی‌‌های میدانی نشان داد که مقتول جوانی 22ساله بوده است که مقابل منزلشان از سوی افرادی ناشناس مورد اصابت گلوله از ناحیه سینه قرار گرفته و به علت شدت جراحات جان باخته است. هم‌زمان با انتقال جسد به دستور مقام قضایی به پزشکی قانونی برای مشخص شدن علت اصلی مرگ، شاخه‌ای دیگر از تحقیقات در جریان افتاد.طبق بررسی‌های میدانی مشخص شد که شب قبل از قتل  در قهوه‌خانه‌ای در همان حوالی بگومگویی بین مقتول و چندجوان دیگر درگرفته است. ادامه تحقیقات با توجه به اظهارات شاهدان نشان داد که آن دسته از افرادی که با مقتول وارد جدال لفظی شده‌اند، ساعتی بعد سوار یک خودرو شده و به منزل او مراجعه کرده‌اند. این افراد پس از در زدن مقابل خانه می‌ایستند و هنگامی که جوان مشهدی از خانه خارج می‌شود از فاصله نزدیک با کلت به سمت او شلیک می‌کنند سپس سوار خودرو شده و متواری می‌شوند.

    


مرگ تلخ دختربچه دبستانی در ارومیه

دختربچه دبستانی ارومیه ای در کلاس درس تهوع شدید داشت و وقتی به بیمارستان منتقل شد زنده نماند. بنابه این گزارش؛ یکی از دانش آموزان پایه پنجم ابتدایی ارومیه در ساعات اولیه درسی نوبت دوم دچار تهوع شده که بلافاصله طی تماس با مرکز فوریت های پزشکی به بیمارستان منتقل می شود که علیرغم تلاش پزشکان ، دختربچه در بیمارستان به کام مرگ فرو میرود همچنین به قرار اطلاع این دانش آموز به دلایل نامعلوم مبادرت به مصرف دارو در خارج از محیط مدرسه کرده و نتایج آن در ساعات اولیه مدرسه نمود پیدا کرده است.

تحقیقات در این زمینه ادامه دارد.