قتل مشکوک راننده کامیون با سه  گلوله در آبادان

راننده کامیون در یک سناریوی معمایی با شلیک 3 گلوله مرگبار در آبادان به قتل رسید.

روز دوشنبه در تماس با ماموران پلیس آبادان ماجرای یک تیراندازی مرگبار در روستای رمیله اطراف آبادان مخابره شد.

همین کافی بود تا تیمی از ماموران دایره جنایی پلیس آگاهی آبادان همراه بازپرس ویژه قتل در صحنه جرم حاضر شوند.

کارآگاهان در گام نخست پی‌بردند که مرد 45 ساله که راننده یک کامیون است هدف 3 گلوله مرگبار  تفنگ کلت کمری قرار گرفته است و عامل جنایت پس از قتل پا به فرار گذاشته است.

بنا به این گزارش، بازپرس پرونده پس از تحقیقات فنی در صحنه جرم دستور داد تا جسد راننده کامیون به پزشکی قانونی منتقل شود و تجسس‌های پلیسی از سوی برای دستگیری عامل جنایت و افشای راز تیراندازی مرگبار از سوی ماموران دایره جنایی پلیس آگاهی آبادان ادامه دارد.

    


شلیک گلوله به سر کودک دوساله چون گریه می کرد 

مادر معتاد در ممفیس به اتهام قتل کودک 2ساله اش دستگیر شد.

به گفته سخنگوی پلیس، متهم تایلان مک کری 21 ساله به همراه معشوق 19 ساله اش پس از مصرف ماری جوانا اقدام به ضرب و شتم کودک 2 ساله کردند و در آخر با شلیک گلوله دختربچه را کشتند.

این اتفاق در حالی که متهم به همراه معشوقش در یکی از خیابان های ممفیس با سرعت رانندگی می کرد رخ داد.

دو متهم در حال رانندگی اقدام به مصرف ماری جوانا کردند و زمانی که کودک به گریه افتاد با ضرب و شتم او را ساکت کردند و با شلیک گلوله با اسلحه شکاری موجب مرگ لیالی شدند.

لیالی 2 ساله با شلیک گلوله به سرش کشته شد و سایر راننده ها که متوجه ماجرا شدند با تماس با اداره پلیس آن ها را لو دادند.

در حال حاضر متهمان پس از دستگیری در زندان هستند تا جلسه محاکمه شان به زودی برگزار شود.

    


خودکشی دردناک زن 26 ساله نهاوندی

فرمانده انتظامی شهرستان نهاوند گفت: یک زن 26 ساله در یکی از روستاهای این شهرستان با خوردن سم به زندگی خود پایان داد.

سرهنگ شااحمد ساکی بیان کرد: اعضای یک خانواده پس از ورود به خانه متوجه وضع نامطلوب زن 26 ساله شده و بلافاصله او را به بیمارستان علیمرادیان منتقل می کنند.

وی اضافه کرد: کادر پزشکی متوجه مسمومیت این زن می شود با این وجود تلاش برای مداوا و احیای وی بی نتیجه مانده و او جان می بازد.

فرمانده انتظامی شهرستان نهاوند با بیان اینکه اختلاف خانوادگی منجر به خودکشی این زن شده است، اظهار داشت: پس از تحویل جسد این زن به پزشکی قانونی با توجه به نداشتن شاکی، جسد تحویل خانواده شد.

    


دستگیری کلاهبردار حرفه‌ای  در فریمان

کلاهبردار حرفه‌ای با حضور به موقع پلیس در فریمان دستگیر شد.

سرهنگ جواد خرسند فرمانده انتظامی فریمان درباره این موضوع گفت: در پی تماس تلفنی با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰، مبنی بر مراجعه فردی مشکوک به یکی از روستا‌های حاشیه شهرستان فریمان و درخواست دریافت مبالغی از افراد روستا به منظور تهیه جهیزیه برای افراد بی بضاعت، بلافاصله مأموران انتظامی به محل اعزام شدند.

وی تصریح کرد: با بررسی فنی و پلیسی مشخص شد فردی در قالب تهیه جهیزیه برای افراد بی بضاعت، مبالغی را از روستاییان دریافت و از محل متواری شده است که با سرعت عمل پلیس، در همان دقایق اولیه این فرد دستگیر و به مقر انتظامی فریمان منتقل شد.

فرمانده انتظامی فریمان گفت: متهم در بازجویی‌های به عمل آمده و در مواجهه با مستندات غیرقابل انکار پلیس به ۴ مورد کلاهبرداری از شهروندان در سطح روستا‌های استان خراسان رضوی به این شیوه اعتراف کرد.