جنایت خونین در جشن عروسی جویباری‌ها

رییس پلیس جویبار از دستگیری سه متهم به نزاع و قتل شب گذشته در یک مراسم عروسی در روستای بیزکی این شهرستان خبر داد.

سرهنگ اکبر درویشی فرمانده انتظامی شهرستان جویبار در این باره اظهار داشت: با وقوع درگیری و در پی آن قتل یکی از طرفین دعوا، ماموران انتظامی این فرماندهی با تشکیل اکیپ ویژه بررسی و کشف جرم موفق شدند

بامداد جمعه ۳۰ آذر ماه مخفیگاه سه متهم از عوامل اصلی این نزاع و درگیری را در یکی از مناطق روستایی شناسایی و در عملیاتی ضربتی دستگیر کنند.

سرهنگ درویشی با اشاره به شناسایی قاتل و عامل اصلی این پرونده که پس از ارتکاب قتل از صحنه درگیری متواری شد از تلاش پلیس برای دستگیری وی خبر داد.


 قتل دختر 18 ماهه توسط مادرش در آذرشهر

اعتیاد مادر، باعث قتل دختر 18 ماهه اش در شهرستان آذرشهر شد.

سرهنگ صابر عباس‌زاده، فرمانده انتظامی شهرستان آذرشهر با اعلام این خبر گفت: در پی مراجعه زنی به پلیس آگاهی این شهرستان و اعلام این‌که فردی دخترش را به قتل رسانده و در قبرستان یکی از روستاهای شهرستان دفن کرده است، رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران پلیس قرار گرفت.

وی افزود: با راهنمایی‌های زن شاکی، محل دفن جسد دختر 18 ‌ماهه شناسایی و طی هماهنگی با مقام قضایی جسد به پزشکی قانونی منتقل شد. با شروع تحقیقات و اظهارات ضد و نقیض زن شاکی که اعتیاد شدیدی به مواد مخدر داشت، وی در ادامه تحقیقات عنوان کرد: من دخترم را به قتل نرسانده‌ام، بلکه به دلیل اعتیاد به شیشه زمانی که با فردی در حال مصرف مواد بودم، او دخترم را که مدام گریه می‌کرد، با ضربات سیلی به قتل رساند، سپس جسد طفل را با همدستی برادرش در قبرستان یکی از روستاهای شهرستان دفن کرد.

فرمانده انتظامی آذرشهر خاطرنشان کرد: پلیس آگاهی شهرستان در ادامه متهم به قتل را دستگیر کرد که وی با توجه به مدارک موجود، به قتل دختر بچه 18ماهه با وارد کردن ضربه به سرش اعتراف کرد.

    


زنده شدن زنی در مراسم تدفین

پیرزن 101 ساله در چین زمانی که در مراسم تدفینش در تابوت قرار گرفت، زنده شد.

پیرزن صد و یک ساله ساکن روستای شنشویی دونگ در لیانجیانگ استان گوانگدونگ به تنهایی زندگی کرده و روستاییان از وی مراقبت می‌کردند.

این پیرزن حدود 20 روز پیش به زمین افتاد و مجروح شد. دو دخترش که هر یک هفتاد و چند ساله هستند، برای مراقبت از وی به روستا آمدند.

هنگام شب آنها مشاهده کردند مادرشان دیگر نفس نمی‌کشد و ضربان قلبش متوقف شده است. فردای آن روز ساکنان روستا مراسم تدفین او را تدارک دیدند جسد پیرزن را داخل تابوت گذاشتند که در این هنگام او به آرامی چشمانش را گشود و با لبخندی گفت: سلام بر شما. افراد حاضر حیرت‌زده نمی‌توانستند صحنه‌ای را که شاهد آن هستند، باور کنند. پنگ شینهوا ظاهرا از همیشه سرحال‌تر و شادتر بود.

    


خودکشی جنجالی جوان ایذه‌ای از فقر نبود

دادستان ایذه از تشکیل پرونده قضایی برای شناسایی عامل یا عوامل شایعه خودکشی پسر ایذه‌ای براثر فقر، خبر داد وگفت: در این راستا پرونده تشکیل شده است و برخورد قاطع و قانونی بعمل خواهد آمد.

مراد شمولی دادستان شهرستان ایذه از تشکیل پرونده قضایی برای شناسایی عامل یا عوامل شایعه خودکشی پسر ایذه‌ای براثر فقر خبر داد و گفت: مطابق تحقیقات علت و انگیزه خودکشی مسائل مرتبط با فقر نبوده است.

وی افزود:این مسائل جهت تشویش اذهان عمومی مطرح شده و دادستانی دستورات قضایی لازم را برای شناسایی عامل یا عوامل این شایعه صادر نموده و پرونده‌ای در این راستا تشکیل و برخورد قاطع به عمل خواهد آمد.

به گفته دادستان ایذه، پدر این پسر ایذه‌ای از شایعات مطروحه و اینکه با آبروی او بازی شده به شدت ناراحت است و عنوان کرده که امکانات لازم را برای فرزندانم تامین کرده‌ام.