حمله مسلحانه به 3 مامور پلیس میناب

3مامور پلیس میناب در حمله مردان مسلح به  سرهنگ محمد شریفی، معاون اجتماعی فرمانده انتظامی هرمزگان گفت: دو مامور انتظامی در حمله افراد مسلح در پاسگاه توکهور شهرستان میناب به شهادت رسیدند. سرهنگ محمد شریفی این دو مامور را ستوان سوم خلیل محمودی اهل استان فارس و استوار دوم احمد جزینی از اهالی استان کرمان معرفی کرد. وی در تشریح این حادثه افزود: شامگاه شنبه  17 شهریور ماه سال جاری یک خودروی سواری هنگام عبور از پاسگاه توکهور میناب ماموران را به رگبار بست که منجر به شهادت دو مامور یاد شده شد. سرهنگ شریفی ادامه داد: همچنین دو سرباز وظیفه نیز در این حمله مجروح شدند که به مراکز درمانی منتقل شدند که یک سرباز مجروح در بیمارستان به شهادت رسید. به گفته معاون فرمانده انتظامی هرمزگان، نیروهای ویژه و تخصصی از مرکز استان به شهرستان میناب اعزام شده اند و کار شناسایی عاملان حمله با جدیت ادامه دارد.

    

مرگ دلخراش مسافر خارجی در هواپیمای مشهد!

یک مسافر پرواز مشهد - اردبیل در این پرواز جان باخت. ساعت 10:45 دقیقه صبح  دیروز یک مسافر در  پرواز مشهدـ اردبیل هواپیمایی ساها حالش بد می شود که در ادامه خلبان مجبور می شود فرود اضطراری کند. این مسافر  مردی  80 ساله اهل باکو بوده است. خلبان این پرواز در پرواز از بین مسافران درخواست پزشک کرد و یکى از پزشکان مسافر پرواز پس از معاینات اعلام لزوم فرود اضطراری در فرودگاه هاشمی نژاد مشهد کرد. هواپیما به مشهد بازگشت و پس از حضور آمبولانس، این مسافر بدحال متاسفانه در داخل آمبولانس درگذشت.

    

مرگ تلخ پسر جوان بخاطر نخریدن خودرو

جوانی که نتوانسته بود رضایت پدرش را برای خرید خودرو جلب کند، اقدام به خودکشی کرد. صبح دیروز گزارشی مبنی بر خودکشی یک جوان ۲۰ ساله به کلانتری ۱۰۹ بهارستان اعلام شد. با بررسی علت خودکشی مشخص شد که این جوان از پدرش درخواست خرید خودرو می‌کند، اما با جواب منفی و مخالفت پدر خود رو به رو می‌شود. جوان 20 ساله پس از مشاهده مخالفت پدرش با خرید خودرو، به خوردن قرص اقدام کرده و دست به خودکشی می‌زند و با توجه به تعداد زیاد قرص‌های خورده شده به شدت مسموم و پس از گذشت چند ساعت در بیمارستان فوت می‌کند و جسد وی نیز به پزشکی قانونی منتقل شد.

    

درگیری مرگبار  در ماجرای ناموسی

درگیری دسته جمعی اهالی یک طایفه به خاطر یک مسئله ناموسی با مرگ پسر جوان پایان گرفت. آخرین ساعت پایانی چهارشنبه 14 شهریور ماه امسال ماموران پلیس آبادان در جریان درگیری دسته جمعی چند جوان در منطقه فیه آبادان قرار گرفتند که در آن با تفنگ شکاری تیراندازی می شد. خیلی زود ماموران پلیس و یگان امداد آبادان در محل حاضر شدند و مشاهده کردند چند جوان در این درگیری مسلحانه مجروح شده و پسر جوانی نیز به قتل رسیده است. در تحقیقات پلیسی مشخص شد که اعضای یک طایفه که در همسایگی هم قرار داشتند از چند روز قبل اختلافاتشان شروع شده و شامگاه چهارشنبه این درگیری ها به اوج خود رسیده است. ماموران در تجسس های میدانی پی بردند که این درگیری از چندی قبل بر سر مسئله ناموسی صورت گرفته و یک بار نیز در ایستگاه 12 این افراد با هم درگیر شده اند که در ادامه این اختلافات و درگیری ها شامگاه چهارشنبه پسر جوانی به قتل رسیده است. ماموران دایره جنایی پلیس آگاهی آبادان در ادامه کاوشگری ها موفق به دستگیری چند مظنون به قتل پسر جوان در این درگیری شدند و عصر جمعه نیز ماموران پلیس مبارزبه با مواد مخدر آبادان یکی دیگر از مظنونان این پرونده را دستگیر کرد. بنا به این گزارش، تحقیقات پلیسی برای شناسایی عامل اصلی تیراندازی مرگبار به پسر جوان در پلیس آگاهی آبادان ادامه دارد.