گروه حوادث: دخترک با چشمان وحشت زده به مادرش خیره شد انگار می‌دانست نباید به آغوش مادر پناه ببرد. مدت ها بود دیگر با لالایی های مادرانه نمی خوابید! چه شب ها که از ترس زیر پتویش پنهان می شد و حالا... مرد عربده می کشید ترنم کوچولو نمی دانست چرا با رفتن پدر از خانه ناگهان این هیولا جای او را گرفته بود آنقدر کوچک بود که فقط به عروسک کهنه اش دل ببندد. مرد انگار کینه داشت انگار نمی دید دخترک بی پناهی نیاز به نوازش های پدرانه دارد! آخر به کدامین گناه باید شکنجه می شد؟! مادر عقب ایستاده بود ترنم کوچولو حتی فرصت نکرد به یاد روزهای خوب آغوش گرم مادر بیفتد. ناپدری با کابل تازیانه می زد و دخترک در عمق بی صدایی فریاد های دردناک می‌کشید. ترنم کوچولو فقط عروسکش را محکم در آغوش گرفته بود و با برخورد هر تازیانه ای نفسش بند می آمد تا اینکه بی صدا در گوشه ای افتاد و برای همیشه در آغوش فرشته ها آرمید.

قتل تلخ

روز چهارشنبه هفته گذشته بود که یکی از تلخ ترین قتل های ایران رخ داد و باز هم کودکی توسط ناپدری اش کشته شد. ترنم دختربچه 4 ساله این بار در کوچه ارغوان خیابان بابل قائمشهر زیر تازیانه های کابل ناپدری بی رحم کشته شد.

پلیس وارد عمل شد

از روز چهارشنبه که ماجرای این قتل هولناک و باور نکردنی فاش شد تیم پلیسی شهرستان قائمشهر دست به کار شد و پس از تجسس های میدانی به جزییات قتل دختربچه بی گناه دست یافت. در این بررسی ها مشخص شد که مادر ترنم کوچولو مدتی پیش با ازدواج دوم مردی را وارد زندگی خود و دختربچه اش کرده است که این ناپدری بارها و بارها ترنم کوچولو را هدف ضرب و شتم قرار داده است.

دستگیری ناپدری و مادر

با توجه به اینکه تحقیقات نشان می داد در زمان قتل ترنم کوچولو توسط ناپدری اش مادرش نیز حضور داشته و هیچ اقدامی برای جلوگیری از کتک خوردن دخترک انجام نداده است بازپرس دادسرای قائمشهر دستور داد تا تیمی از ماموران اقدام به بازداشت همزمان ناپدری و مادر ترنم کوچولو کنند.

اعتراف

مادر ترنم کوچولو در بازجویی ها درحالیکه گریه می کرد خودش را بی گناه دانست و ادعا کرد تصور نمی کرد دخترک بخاطر تنبیه های شوهرش به قتل برسد. ناپدری نیز در بازجویی‌ها گفت: من ترنم را دوست داشتم و اصلا حس ناتنی بودن نداشتم اما بخاطر خرابکاری هایش خواستم تنبیه پدرانه داشته باشم و اصلا تصور نمی کردم او کشته شود و پشیمانم.

نظریه پزشکی قانونی

باتوجه به شکل و شمایل قتل دختربچه قائمشهری بازپرس پرونده دستور داد تا تیمی از متخصصان پزشکی قانونی با معاینات ویژه پرده از علت مرگ ترنم کوچولو بردارند. بدین ترتیب کارشناسان با معاینات اولیه آسیب شناسی علت مرگ را ضرب و شتم دختربچه دانستند. مدیرکل پزشکی قانونی مازندران در این خصوص  گفت : یک گروه از کارشناسان پزشکی قانونی قائمشهر که برای پیگیری و علت مرگ به منطقه اعزام شدنه بودند، کودک آزاری را تایید کردند. دکتر علی عباسی افزود: اگر چه بررسی اولیه جسد این کودک نشان داد که کودک آزاری صورت گرفت، ولی روز چهارشنبه به دستور مقام قضایی جنازه برای تعیین علت اصلی مرگ و انجام آزمایشات لازم تخصصی به سردخانه پزشکی قانونی قائمشهر انتقال یافت. وی ادامه داد: کارشناسان پزشکی قانونی پنج شنبه پس از انجام معاینات مختلف مرگ ناشی از کودک آزاری را تایید کردند.

ادامه تحقیقات

رییس پلیس قائمشهر نیز تایید کرد که علت مرگ دختربچه 4 ساله  کودک آزاری بود و پدر و مادر وی به عنوان متهمان اصلی دستگیر شده اند. سرهنگ محمد ولی مرادی شامگاه پنجشنبه گفت که بازجویی از متهمان در حال انجام است و جزییات بیشتر پس از پیشرفت قضایی پرونده در اختیار رسانه ها قرار خواهد گرفت.