قتل پدر در عصبانیت جوان نمکی

پسر جوان که در کار نان خشکی مشغول بود وقتی دید پدر افیونی اش بخاطر تامین هزینه های اعتیادش دست به فروش وسایل خانه زده در اقدامی خونین دست به قتل پدرش زد.

ساعت 22 دوشنبه 26 آبان ماه سال جاری پسر جوانی با چهره‌ای آشفته پای در کلانتری 135 آزادی گذاشت و پرده از یک جنایت خانوادگی برداشت. امیر 18 ساله به ماموران گفت: هفت‌ساله بودم که پدر و مادرم از هم جدا شدند و من با چهار خواهر و برادر دیگر درکنار پدرمان زندگی می‌کردیم و پدرم در این سالها به خاطر اعتیادش بچه‌ هایش را مجبور کرده بود که کار کنند.

وی افزود: من در کار خرید و فروش نان خشک مشغول بودم و هرچه پول به دست می‌آوردم به پدرم تحویل می‌دادند و پدرم نیز همه پول‌ها را هزینه اعتیادش می کرد. پسر جوان ادامه داد: ساعت پنج دوشنبه وقتی به خانه‌مان در منطقه آخ تپه کرج رفتم، دیدم پدرم برای تامین هزینه اعتیادش اقدام به فروش یخچال و تلویزیون خانه را کرده است، به همین خاطر با پدرم درگیر شدم که او یک چاقو از داخل آشپزخانه برداشت و به سمتم حمله کرد که در این درگیری دستانم زخمی شد و توانستم چاقو را از بردارم بگیرم.

وی گفت: در ادامه خواهر و برادرانم را از خانه بیرون آوردم و به پارک رفتم و سپس آنها را به خانه یکی از بستگانم بردم و خودم به تنهایی به خانه بازگشتم. امیر در اعترافاتش گفت: وقتی به خانه بازگشتم دیدم چاقویی که پدرم با آن به من حمله کرده بود روی مبل است و پدرم نیز روی یکی از مبل‌ها دراز کشیده بود. هنوز از دستم پدرم عصبانی بودم که چاقو را از روی مبل برداشتم و چند ضربه به گردن و سر پدرم زدم و پس از اطمینان از مرگ پدرم از خانه خارج شدم.

چند ساعتی در خیابان‌ها پرسه می‌زدم و به تهران آمدم، عذاب وجدان داشتم به همین خاطر به کلانتری رفتم و خودم را تسلیم ماموران کردم.

بنا به این گزارش، پسر جوان پس از اعتراف به قتل پدرش در شعبه 6 دادسرای امور جنایی تهران، بازپرس محسن مدیرروستا با توجه به محل جنایت دستور داد تا متهم و پرونده برای تحقیقات بیشتر به دادسرای عمومی و انقلاب استان البرز منتقل شود و تحقیقات تکمیلی در این پرونده خانوادگی ادامه دارد.

    


مرگ تلخ کودک 9 ماهه با خوردن مواد مخدر شیشه

نوزاد دختر ۹ ماه در محله هرندی بر اثر بلعیدن مواد روانگردان شیشه فوت کرد و پدرش دستگیر شد. سرهنگ حسین مافی رییس کلانتری ۱۶۴ قائم بیان داشت: ساعت ۲۳ دوشنبه 26 آذر ماه سال جاری ماموران کلانتری از مسمومیت یک نوزاد ۹ ماهه با خبر شدند که به بیمارستان مسیح دانشوری منتقل گردیده بود.

وی افزود: پس از حضور ماموران از طریق کادر درمانی متوجه می شوند دقایقی قبل نوزاد فوت کرده است.

سرهنگ مافی در ادامه بیان داشت: مادر نوزاد در بیمارستان بوده و اظهار کرده با پدرش فرزندشان را به مرکز درمانی آوردند و پدر از ترس وارد بیمارستان نشده و به خانه رفته است.

رییس کلانتری تصریح کرد: مادر نوزاد در تحقیقات اولیه اظهار داشت شوهرش به ماده روانگردان شیشه اعتیاد دارد و پک مشمایی مواد را زیر بالشش گذاشته و به سرویس بهداشتی رفته بود که نوزاد آن را بلعید و زمانی که شوهرش از سرویس خارج شد دنبال مواد می گشت که ناگهان دیدیم نوزادمان بد حال شد که پدرش دو دستی به سرش می زد و به من می گفت بدبخت شدیم مواد را خورد که سریعا به بیمارستان انتقال دادیم.

سرهنگ مافی گفت : بازپرس محسن مدیر روستا از شعبه 6 دادسرای امورجنایی تهران دستور بازداشت پدر کودک 9 ماهه را صادر کرد و متهم برای تحقیقات بیشتر درا ختیار ماموران اداره 10 پلیس آگاهی تهران قرار گرفت.

    


مرگ معمایی جوان 18 ساله  در علی آباد کتول

رییس پلیس آگاهی استان گلستان از کشف جسد یک جوان در شهرستان علی آبادکتول خبر داد.

سرهنگ مجتبی مروتی رییس پلیس آگاهی استان گلستان گفت: صبح دیروز جسد جوانی ۱۸ ساله در پارک شهر علی آباد کتول کشف شد که برآورد اولیه مبنی بر این است که وی به دلیل اعتیاد فوت شده و جنایتی رخ نداده است.

وی ادامه داد: هویت این جوان شناسایی و جسد برای تعیین علت دقیق مرگ به پزشکی قانونی منتقل شد.