مرگ سردار سپاه به‌خاطر فرار یک گلوله

فرمانده قرارگاه ثامن الائمه(ع) نیروی زمینی سپاه ، حین بررسی و تنظیف سلاح انفرادی خود از ناحیه سر دچار سانحه شد و به لقاءالله پیوست.

روابط عمومی نیروی زمینی سپاه در اطلاعیه‌ای با اعلام خبر عروج شهادت گونه فرمانده قرارگاه ثامن الائمه(ع) نزسا(نیروی زمین سپاه )، آن را تسلیت گفت.

روابط عمومی نیروی زمینی سپاه در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: صبح دیروز یکشنبه ۲۵ آذر ماه سال جاری سردار سرتیپ پاسدار قدرت‌الله منصوری فرمانده مخلص قرارگاه ثامن الائمه(ع) نیروی زمینی سپاه ، حین بررسی و تنظیف سلاح انفرادی خود از ناحیه سر دچار سانحه شد و به لقاءالله پیوست.

مرحوم سردار منصوری از دوران دفاع مقدس ایثارگرانه در جبهه های حق علیه باطل حضور یافت و پس از دوران 8 ساله مقاومت و ایستادگی نیز مسئولیت‌های خطیری را در فرماندهی تیپ ۲۱ امام رضا (ع)، فرماندهی لشکر ۵ نصر و فرماندهی قرارگاه قدس برعهده داشت و از سال ۱۳۹۳ با حکم فرمانده کل سپاه به سمت فرماندهی قرارگاه ثامن‌الائمه(ع) نیروی زمینی سپاه منصوب شد.

    


تیرخلاص یک مرد بعد از شلیک به زنش در جلفا

خودکشی با تفنگ شکاری بعد از قتل همسر در جلفا صحنه دلخراشی را رقم زد.

احمدی دادستان عمومی و انقلاب شهرستان جلفا از فوت یک نفر در شهرستان به ضرب گلوله خبر داد.

احمدی افزود: به دنبال اختلافات درون خانوادگی بین زن و شوهر در شهرستان ، شوهر با اسلحه شکاری ، به طرف همسر خود تیراندازی می‌کند.  بعد از تیراندازی به همسر به قصد خودکشی، خودش را هدف اسلحه شکاری قرار می‌دهد که  بر اثر اصابت گلوله جان خود را از دست می‌دهد . 

احمدی خاطر نشان کرد: همسر متوفی که به ضرب گلوله مجروح شده برای درمان به بیمارستان منتقل شده و تحقیقات جهت تکمیل پرونده ادامه دارد.

    


بخشش 24 اعدامی در خوزستان

رئیس شورا‌های حل اختلاف خوزستان گفت: با تلاش و کوشش اعضاء شورا‌های حل اختلاف این استان در هشت ماه گذشته ۲۴ نفر از محکومین به قصاص از چوبه دار رهایی یافتند.

عبدالعباس زبیدی نیا معاون قضایی و رئیس شورا‌های حل اختلاف خوزستان از رهایی ۲۴ نفر از محکومین به قصاص توسط اعضاء شورا‌های حل اختلاف خوزستان طی هشت ماه گذشته خبر داد و گفت: اعضاء شورا‌های حل اختلاف این استان با تلاش و کوشش خود توانستند طی هشت ماه سال جاری ۲۴ نفر محکومین به قصاص را از چوبه دار رها کنند و همچنین در این مدت ۱۳۳ پرونده به شعب ویژه زندانیان شورای حل اختلاف ارجاع داده شد که از این مجموع ۱۱۰ پرونده به صلح و سازش مختومه و ۸۰ زندانی در این مدت آزاد شدند. وی افزود: ۲۶ درصد پرونده وارده به شورا‌های حل اختلاف خوزستان افزایش و ۳۴ درصد از این پرونده‌های که قابل مصالحه بودند در هشت ماه گذشته با صلح و سازش مختومه شدند.

    


جوان حیوان آزار دستگیر شد

دادستان عمومى و انقلاب مرکز استان گلستان با اشاره به شناسایى متهم حیوان آزار در شهرستان رامیان گفت: متهم تحت پیگرد قانونى قرار دارد.

حجت الاسلام والمسلمین سید رضا سیدحسینى، دادستان مرکز استان گلستان در این باره اظهار داشت: در پى انتشار فیلمى در فضاى مجازى مبنى بر حیوان آزارى در شهرستان رامیان موضوع در دست بررسى قرار گرفت.

دادستان مرکز استان گلستان تصریح کرد: در بررسى هاى انجام شده توسط پلیس فتا متهم شناسایى و دستور بازداشت وى صادر شد که اکنون متهم تحت پیگرد قانونى قرار دارد. وى در پایان گفت: حیوان آزاردیده نیز توسط انجمن حمایت از حیوانات نگهدارى مى شود.