خودکشی مرگبار دختر جوان در دانشگاه الزهرا

دختر جوان خودش را از طبقه 8  ساختمان اداری دانشگاه الزهرا به پایین پرتاب کرد و جان باخت. ساعت 10:45 صبح دیروز مأموران کلانتری 145 ونک در تماس با بازپرس کشیک قتل پایتخت اعلام کردند دختر 34 ساله‌ای در دانشگاه الزهرا خودکشی کرده و به کام مرگ فرورفته است. بنابر اظهارات مأموران و در بررسی‌های اولیه مشخص شد متوفی فارغ‌التحصیل سال 91 و دانشجوی رشته فلسفه و کلام اسلامی این دانشگاه بوده که صبح امروز از پله‌های اضطراری طبقه هشتم یک ساختمان در بخش اداری این دانشگاه خود را به پایین پرتاب کرده و به کام مرگ فرورفته بود. بررسی لوازم همراه متوفی نشان داد وی داروهای بیماران دارای مشکلات اعصاب و روان را همراه خود داشته است.

در نهایت با دستور محسن مدیرروستا بازپرس ویژه قتل پایتخت جسد متوفی به پزشکی قانونی منتقل شد و تحقیقات درباره این پرونده ادامه دارد.

    


دستگیری عامل قتل عام در عروسی خونین کرمانشاه

قاتل عروسی خونین کرمانشاه دستگیر شد. متهم 20 نفر را در یک مراسم عروسی به گلوله بست.

سردار منوچهر امان اللهی اظهار کرد: در جریان حادثه تیراندازی که شامگاه 14 آذر و در حین برگزاری مراسم عروسی در شهرک چمن کرمانشاه اتفاق افتاده بود، متاسفانه چهار تن کشته و 16نفر زخمی شدند.

وی ادامه داد: دربررسی های انجام شده از سوی پلیس مشخص شد در جریان برگزاری مراسم عروسی، یکی از میهمانان که سابقه شرارت و قتل داشته و تحت تعقیب پلیس نیز بوده، پس از درگیری با چند نفر با تهیه سلاح کلاشینکف اقدام به تیراندازی در مراسم می کند.

امان اللهی خاطرنشان کرد: به دنبال این تیراندازی 20 نفر زخمی می شوند که پس از انتقال به بیمارستان 4 نفر آنها شامل یک زن و سه مرد جان خود را از دست می دهند.

این مقام ارشد انتظامی استان ادامه داد: با حضور به موقوع پلیس در محل حادثه، سه نفر از طرف‌های درگیری بازداشت و مظنون اصلی نیز با تلاش‌های شبانه روزی پلیس و ردیابی های مستمر، صبح دیروز پس از هماهنگی با مقام قضائی در شهر ملارد استان البرز دستگیر شد.

وی تاکید کرد: حفظ امنیت در جامعه خط قرمز پلیس است و همکاران ما با هرگونه ناامنی و شرارت به صورت جدی مقابله می کنند.

    


حمله مسلحانه  و مرگبار  به یک بانک در برزیل

سه دزدحرفه ای به بانکی دستبرد زدند و بخاطر تیراندازی دو کودک کشته شده اند. یک خانواده پنج نفره و شش مامورپلیس در یک سرقت مسلحانه از بانکی در برزیل کشته شدند.

در این درگیری مسلحانه یکی از سارقان توسط ماموران پلیس کشته و دو نفر دیگر دستگیر شدند.

طبق گزارش پلیس، این سارقان که به بهانه تخریب دستگاه خودپرداز به بانک دستبرد زدند حین فرار دستگیر شدند و به علت تیراندازی دو کودک کشته و دو پسر 13 و 15 ساله دچار جراحت و به بیمارستان منتقل شدند.

اکنون پلیس در حال تکمیل پرونده متهمان است و تا اتمام پرونده متهمان در بازداشت هستند تا جلسه محاکمه به زودی برگزار شود.

    


قتل وحشتناک جوان 30 ساله در قشم 

جوان 30 ساله در نزاع خانوادگی در قشم به قتل رسید و قاتل و افراد دخیل در این نزاع از سوی نیروی انتظامی در کمتر از دو ساعت دستگیر شدند.

یک منبع آگاه در قشم اظهارداشت: براساس تحقیقات به‌عمل آمده قاتل از نزدیکان مقتول است و به دلیل اختلافات خانوادگی و در جریان یک نزاع، دست به قتل زده است.

وی افزود: مقتول جوانی در حدود 30 ساله است که با ضربات چاقو به شدت مجروح شده و پیش از رسیدن به بیمارستان، جان خود را از دست داده است. این منبع آگاه با اشاره به این‌که برادر مقتول نیز در این درگیری مورد ضرب چاقو قرار گرفته ولی حال وی مساعد گزارش شده است، بیان‌داشت: نیروی انتظامی در کمتر از دو ساعت قاتل و افراد مظنون و دخیل در این نزاع خانوادگی را دستگیر و برای بررسی و بازجویی‌های بیشتر تحویل مقام‌های قضایی دادند.