قتل معمایی راننده وانت پشت فرمان خودرویش

مرد 50 ساله در پشت فرمان خودروی وانت در خیابان ترانسفو با ضربات چاقو به قتل رسید.

ساعت 9:30 دقیقه صبح دیروز اهالی خیابان ترانسفو با جسد خونین مرد 50 ساله‌ای داخل خودروی پیکان وانت روبرو شدند و ماموران کلانتری 168 سیزده‌آبان را در جریان این سناریو قرار دادند.

بدین ترتیب تیمی از ماموران کلانتری 146 سیزده آبان برای تحقیقات پلیسی در محل حاضر شدند و مشخص شد مرد 50 ساله سوار بر خودروی وانت حامل بار ضایعات هدف ضربه چاقو قرار گرفته است. همین کافی بود تا تیمی از ماموران اداره 10 پلیس آگاهی تهران همراه بازپرس ویژه قتل و تیم تشخیص هویت در صحنه جرم حاضر شدند. کارآگاهان در تحقیقات ابتدایی از داخل خودروی وانت حمل ضایعات، چاقوی خونین را که عامل جنایت با آن دست به قتل زده بود را به دست آوردند. تیم پلیس جنایی تهران با توجه به مدارک، گوشی موبایل و پول قربانی جنایت که در صحنه جرم وجود داشت فرضیه قتل با انگیزه سرقت را رد کردند و تحقیقات خود را با فرضیه قتل با انگیزه اختلاف حساب مالی یا شخصی آغاز کردند. بنا به این گزارش، بازپرس ویژه قتل در این مرحله دستور انتقال جسد به پزشکی قانونی را صادر کرد و تحقیقات برای دستگیری عامل این جنایت خونین در دستور کار ماموران اداره 10 پلیس آگاهی تهران قرار گرفته است.

    


سه  زن کرمانی زنده زنده سوختند

 فرمانده پلیس راه استان کرمان با بیان اینکه قاچاق سوخت باعث افزایش تصادفات در جاده‌های استان شده است گفت: چند روز گذشته خودرویی که قاچاق سوخت می‌کرد با خودروی که از روبه رو می‌آمد برخورد کرده که 3 زن باردار در این سانحه فوت کردند. سرهنگ یوسف نجفی صبح دیروز در جلسه کمیسیون ایمنی راه‌های استان کرمان که با حضور معاون امورعمرانی استاندار کرمان و جمعی از مسئولان استان در محل سالن پیامبر اعظم (ص) استانداری کرمان برگزار شد با بیان اینکه پلیس برابر ضوابط می‌تواند تست الکل از رانندگان بگیرد اظهار داشت: چگونگی اجرای این قانون ابهاماتی دارد و در اجرای قانون با مشکلاتی روبه رو هستیم.

وی با اشاره به عوامل موثر بر افزایش تصادفات عنوان کرد: آمار‌ها نشان می‌دهد که ریشه اصلی تصادفات در سرعت غیرمجاز است.

فرمانده پلیس راه استان کرمان با بیان اینکه تشکیل منظم جلسه کمیسیون ایمنی راه‌ها در استان کرمان بسیار ضروری است گفت: نیروی انسانی در پلیس کم بوده و کیفیت خودرو‌های ما پایین است. وی با اشاره به اینکه خودرو سمند اثر روانی در برخورد با متخلفین را ندارد تصریح کرد: ۱۲ پاسگاه و ۳۶ دوربین ثبت تخلفات در شمال استان داریم که جوابگو نیست و با این امکانات کم نمی‌توان انتظار زیادی از پلیس داشت. فرمانده پلیس راه استان کرمان با بیان اینکه همین چند روز گذشته پنج نفر در یک خودرو که قاچاق سوخت می‌کرد دچار سانحه شدند که همه فوت کردند عنوان کرد: در این تصادف سه زن باردار بود که در آتش سوختند. وی با اشاره به اینکه این اتفاق دقیقا جلوی پلیس راه ریگان به وقوع پیوست گفت: این خودرو که با سبقت غیرمجاز قصد فرار از ایستادن در مقابل پلیس راه را داشت با خودروی که از روبه رو می‌آمد برخورد کرد.

    


150 کیلو تریاک در بار گوجه فرنگی

گرانترین گوجه فرنگی ها در وانت این چهار مرد جابه جا می شدند.

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر پایتخت از دستگیری و انهدام یک باند قاچاقچی موادمخدر خبر داد و گفت: در این رابطه چهار نفر دستگیر و ۱۵۱ کیلو ۲۰۰ گرم تریاک کشف گردید.

سرهنگ محمد بخشنده گفت: با توجه به اقدامات اطلاعاتی و زیر نظر داشتن متهمان در طول چندماه توسط ماموران پلیس  پایگاه سوم پلیس مبارزه با مواد مخدر فاتب، رد متهمان با کامیون حامل گوجه فرنگی در اتوبان آزادگان ورودی جاده ساوه زده شد و پس از توقف کامیون و دستگیری هر چهار سرنشین آن، برای عدم راهبندان، کامیون به سمت میدان میوه و تره بار هدایت و بازرسی فنی مقدار بیش از ۱۵۰ کیلوگرم تریاک از قسمت تاج کامیون کشف و خارج گردید.

این مقام انتظامی افزود: ضمن ارجاع متهمان به مراجع قضایی تلاش برای دستگیری بقیه باند قاچاقچی ادامه دارد.