دختری 9 ساله تهرانی پس از تماشای صحنه  حلق آویز شدن قهرمان یک فیلم هندی دست به اقدام مرگباری زد.

این دختربچه  به تقلید از شخصیت فیلم سینمایی خودش را حلق آویز کرده تا شاید همانند قهرمان فیلم پس از دقایقی زنده شده و اینبار زندگی ابدی پیدا کند . 

ساعت 7 غروب چهارشنبه سی ام آبان ماه سال جاری از مرکز درمانی ای واقع در شهرک رضویه ماجرای مرگ مشکوک دختر 9 ساله‌ای به نام ستاره ، به ماموران کلانتری 169 مشیریه مخابره شد . 

دقایقی بعد تیمی از تجسس کلانتری به همران کارشناس پزشکی قانونی در بیمارستان حضور یافتند و با توجه به  نظریه تیم پزشکی مبنی بر وجود آثار خفگی  روی گردن ستاره ماجرا به اداره 10 ویژه قتل پلیس آگاهی تهران اطلاع داده شد. 

کارآگاهان در نخستین اقدام به بازجویی از مادر ستاره پرداختند او که بعد از حادثه  با کمک صاحب سوپرمارکت محله شان و در غیبت پدر ستاره که سرکار بود دخترش را به مرکز درمانی رسانده بود با صدای گرفته ای به کارآگاهان گفت : « به همراه ستاره و پسرم که کوچکتر از ستاره است ، یک فیلم سینمایی هندی گذاشته و آن را تماشا کردیم  داستان فیلم به گونه ای بود که در یک قسمت از فیلم ، قهرمان داستان حلق آویز شده و  در ادامه  فیلم مجددا زنده می شد .

وی افزود: با پایان فیلم ، برای آماده کردن شام به داخل آشپرخانه رفتم و بچه ها نیز در حال بازی بودند ؛ متوجه نشدم که ستاره چه زمانی به داخل اتاق خوابش رفت . پس از دقایقی ستاره را صدا زدم اما جواب مرا نداد ؛ مجددا ستاره را صدا زدم اما باز جوابی نیامد ؛ به دنبال ستاره از آشپزخانه بیرون آمده و به سمت اتاق خواب بچه ها رفتم . ناگهان ستاره را دیدم ؛ رشته ای پلاستیکی که از درکمد دیواری آویزان شده بود ، دور گردن دخترم قرار داشت ؛ ستاره حرکت نمی کرد  ترسیدم و با صدای بلند او را صدا زدم اما صدایی از ستاره نیامد ؛ به سرعت به داخل کوچه آمده و از اهالی محل کمک خواستم ؛ صاحب سوپرمارکت محل با شنیدن فریاد ، التماس و خواهش هایم برای کمک کردن به دخترم به داخل خانه آمد  گردن ستاره را از داخل رشته پلاستیکی در آورد  چندین بار به او  تنفس مصنوعی داد اما ستاره نفس نمی کشید ؛ به سرعت ستاره را سوار ماشین کرده و به مرکز درمانی رساندیم ؛ تیم پزشکی  تلاش زیادی کرد اما ستاره دیگر نفس نکشید. 

در  ادامه ، کارآگاهان جنایی تهران با مراجعه به محل زندگی ستاره به بررسی اظهارات مادر ستاره پرداختند ؛ جسد ستاره نیز به پزشکی قانونی منتقل شد و برابر نظریه تیم پزشکی اعلام شد که هیچگونه آثار ضرب و شتم روی جسد وجود نداشته است .