اجساد دختر 17 ساله تهرانی و پسری دیگر که در ساحل پارکینگ ۴ بابلسر غرق شده بود، پیدا شدند. علی روستایی آهنگر رییس جمعیت هلال‌احمر بابلسر و رییس کمیته پیشگیری از حوادث و تلفات انسانی دریای بابلسر گفت: ساعت ۰۳:۱۰ بامداد یکشنبه گزارشی از یک دختر غرق شده دریافت کردیم و مسئولین ارزیابی را اعزام کردیم. وی افزود: دو پسر و یک دختر ۲۲ ساله به عنوان همراه دختر تهرانی در صحنه حاضر بودند. وضعیت افراد حاضر در صحنه غیرعادی بود و برخوردها و رفتارهای‌شان حاکی از مستی بود. آهنگر ادامه داد: یکی از این افراد را برای بازجویی در خصوص نحوه رخداد این حادثه تحویل کلانتری دادیم و یک دختر و یک پسر دیگر فرار کردند. علت مرگ دختر ۱۷ ساله مورد نظر، مشخص نیست.جسد این دختر برای بررسی علت مرگ در اختیار پزشکی قانونی قرار گرفت.

دومین جسد

پیدا شدن دومین جسد در ماجرای غرق شدن در ساحل بابلسر باعث شد تا تنها جوان بازداشت شده که هنوز مست است برای شناسایی به پزشکی قانونی منتقل شود.

علی روستایی آهنگر رییس جمعیت هلال‌احمر بابلسر و رییس کمیته مقابله با تلفات انسانی دریای بابلسر گفت: پس از کشف جسد دختر ۱۷ ساله که ساعت ۰۹:۳۰ در ساحل پارکینگ ۴ کشف شد، جسد پسر جوانی باهویت نامعلوم نیز بین پارکینگ ۰ و یک کشف شد.

وی افزود: به نظر می‌رسد این دو فرد به همراه چند تن دیگر با هم به دریا آمده باشند و همزمان غرق شده‌اند و تاکنون نتوانستیم هویت این فرد را شناسایی کنیم.

پسر جوانی که با حالتی غیرطبیعی دستگیر شده بود به زندان بابل انتقال یافت. غریق دوم برای بررسی علت مرگ به پزشکی قانونی منتقل شد.

پسر بازداشت شده که هنوز حالت عادی خود را بازنیافته است، می‌گوید که نمی‌داند چند نفر بوده‌اند و برای شناسایی پسر فوت شده به پزشکی قانونی منتقل می‌شود.

بنا به این گزارش، یک دختر همراه این افراد، پا به فرار گذاشته است.