گروه حوادث: سارق سابقه دار که  بخاطر اعتیادش نیاز به پول داشت در سناریویی تکراری با بیهوش کردن همکارانش در مغازه نانوایی دست به سرقت میلیونی زد. چندی قبل ماموران کلانتری 136 فرجام در جریان سرقت میلیونی از یک نانوایی قرار گرفتند و با توجه به حساس بودن پرونده تیمی از ماموران پایگاه 4 پلیس آگاهی تهران برای دستگیری عامل این سرقت وارد عمل شدند.

مرد نانوا

صاحب مغازه نانوایی به مامورا ن گفت: چندی قبل مرد جوانی را که برای کار در مغازه نانوایی ام مشغول به کارم کردم اما پس از چند روز مرد جوان در غذای من و دیگر اعضای همکارانش در نانوایی مواد بیهوش کننده ریخته بود که پس از خوردن غذا همگی بیهوش شدیم و زمانیکه به هوش آمدیم متوجه شدم 2 میلیون تومان پول از داخل مغازه به سرقت رفته است و از کارگر جدید نیز خبری نیست.

دوربین مداربسته

کارآگاهان در گام نخست تحقیقات به بررسی دوربین مداربسته مغازه نانویی پرداختند و با توجه به تصویر سارق جوان و بررسی آلبوم مجرمان سابقه دار خیلی زود متهم که در گذشته نیز سابقه سرقت به شیوه داروهای بیهوشی داشت شناسایی شد. همین کافی بود تا کارآگاهان با اقدامات فنی و پلیسی مخفیگاه این سارق جوان را ردزنی کنند و در یک عملیات غافلگیرانه دزد مغازه نانوایی دستگیر شد.

اعتراف به سرقت

دزد جوان که راهی جز اعتراف پیش روی خود نداشت به ماموران گفت: بخاطر اعتیادم نیاز به پول داشتم به همین دلیل با توجه به شیوه سرقت های قدیمی ام سناریوی دزدی را طراحی کردم و داخل غذای همکاران و صاحب مغازه نانوایی مواد بیهوشی زدم و پس از اینکه همگی آنها بیهوش شده بودند نقشه سرقت را به اجرا گذاشتم. بنا به این گزارش، متهم پس از اعتراف به سرقت و صدور قرار قانونی از سوی دادیار شعبه 4 دادسرای ناحیه 4 رسالت روانه زندان شد.