گروه حوادث: زن مو طلایی با سواستفاده از اعتماد زن میانسال اقدام به خالی کردن حساب بانکی طعمه اش کرد.

روز 24 اردیبهشت ماه سال جاری زنی با چهره ای آشفته پای در کلانتری 170 کهریزک گذاشت و از ماجرای گرفتار شدن در دام زن فریبکاری که حساب بانکی اش را خالی کرده بود خبر داد.

اعتماد بی جا

زن میانسال به ماموران گفت: ساعت 6 عصر برای انتقال پول از دستگاه عابربانک به حساب دیگری به شعبه یک بانک در کهریزک رفتم اما بخاط نداشتن سوادکافی از زن میانسال دیگری که در نزدیکی من ایستاده بود درخواست کمک کردم.

وی افزود: از زن میانسال خواستم تا عملیات انتقال پول را برای من انجام دهد به همین خاطر کارت بانکی و رمز عابربانک را در اختیار وی قرار دادم و پس از دقایقی این زن ادعا کرد که دستگاه کارت عابربانکم را خورده و فردای آن روز باید برای دریافت کارت به بانک مراجعه کنم. وی افزود: با اعتمادی که به حرفهای زن غریبه کرده بودم به خانه بازگشتم اما پس از یک ساعت چند پیامک بانکی از بانک به دست رسیدم که مشخص شد 4 میلیون تومان از حسابم برداشت شده است.

شکار تصویر زن فریبکار

ماموران پایگاه 9 پلیس آگاهی تهران با بررسی تراکنش مالی حساب بانکی طعمه زن فریبکار پی بردند که این زن میانسال با کارت بانکی سرقتی از چند مرکز خرید در منطقه باقرآباد ورامین خرید کرده است.

در این مرحله کارآگاهان دوربین های مداربسته را مورد بررسی قرار دادند و تصویر زن میانسال با موهای طلایی به دست آمد و شاکی پرونده نیز با مشاهده تصاویر، وی را همان دزد کارت بانکی اش معرفی کرد.

بنا به اینگزارش، با توجه به فراری بودن دزد کارت بانکی زن میانسال، قاضی شعبه 102 دادگاه عمومی و انقلاب کهریزک با تقاضای چاپ تصویر متهم زن خواست تا کسانیکه اطلاعی از مخفیگاه و محل رفت و آمد وی دارند با شماره 73948278 پایگاه نهم پلیس آگاهی تهران تماس بگیرند.

هشدار پلیسی :

ارائه کارت عابربانک به افراد ناشناس و غریبه جهت انجام امور بانکی ، چراغ سبز صاحبان حساب به سارقین جهت برداشت غیرقانونی پول از حساب افراد است .

انجام هرگونه تراکنش مالی توسط افراد بی سواد می بایست از طریق افراد آشنا و قابل اطمینان و یا توسط شعبات بانکی انجام شود .