مریم علامه‌زاده

پلیس نیویورک به دنبال زوجی است که مراسم خواستگاری آن‌ها در میدان تایمز، به شکل فاجعه باری پیش رفت و داماد دست و پا چلفتی، حلقه ازدواج را با بی‌احتیاطی درون چاه چند متری فاضلاب انداخت.

آن‌ها با ناامیدی شب جمعه (نهم آذر ماه) از پلیس درخواست کمک کردند؛ اما پلیس موفق به پیدا کردن حلقه نشد. این زوج که احتمال می‌رود توریست بوده باشند، پس از آنکه از تلاش پلیس ناامید شدند، محل را ترک کردند.

سرویس اورژانس پلیس نیویورک بعد از آن، صبح روی شنبه (یازدهم آذر ماه) دوباره برای یافتن حلقه دست به کار شد و موفق به یافتن آن شد. بعد از این اتفاق پلیس محلی میدتاون نورث نیویورک اواخر روز شنبه در حساب توئیتری خود نوشت: ما حلقه شما را پیدا کردیم! بعد در توئیتی دیگر نوشت: کمک کنید زوجی را که خواستگاری آنها به شکل وحشتناکی پیش رفت و حلقه آن‌ها در چاه افتاد پیدا کنیم.

پلیس تصاویر دوربین‌های نظارتی سطح شهررا  که زوجی در حال جستجو در حاشیه پیاده‌رو هستند و ناامیدانه در اطرف میدان تایمز پرسه می‌زنند را منتشر کرده است تا اگر فردی از آن‌ها اطلاع دارد به پلیس خبر دهد. 

زن دارای موهای بلوند و مرد موهای قهوه‌ای  و ریش دارد و یک کلاه خاکستری بر سر دارد.

پلیس همچنین شماره خط ویژه سازمان برای پیشگیری از جرایم را در اختیار مردم گذاشته است تا در صورت یافتن این زوج، هر فردی بتواند به راحتی با آن‌ها ارتباط بگیرد.