روابط عمومی‌های گروه فولاد مبارکه از همایش سرآمدان روابط‌عمومی دست پر بازگشتند

در هشتمین دوره آئین تقدیر از سرآمدان روابط عمومی ایران با اعطای لوح و تندیس زرین از روابط‌عمومی شرکت‌های فولادمبارکه، فولاد هرمزگان و امیرکبیر کاشان تجلیل شد. ایرج ترابی مدیر روابط عمومی فولادمبارکه سرآمدی را پیام مهم و سازنده امروز روابط عمومی‌ها خواند و خاطرنشان کرد: آنچه که امروزه در سرآمدی و پیشرفت سازمان‌ها تاثیر قابل توجهی دارد ایجاد شرایط بهبود و پذیرش اصلاح و پویایی از سوی هر سازمان است. ترابی تصریح کرد: روابط عمومی سرآمد نه تنها به پیشرفت می‌اندیشد بلکه فراتر از یک بعد نگاه می‌کند و برنامه‌ریزی‌های خود را بر اساس یک مدل جامع منسجم نموده و در مسیر تخصصی و کارشناسی شده حرکت می‌کند. در پایان مراسم هشتمین دوره آیین تقدیر از سرآمدان روابط عمومی ایران از روابط عمومی‌های برتر کشور با اهدا تقدیرنامه، تندیس بلورین، سیمین و زرین تقدیر به عمل آمد. این ارزیابی بر اساس مدل تعالی تخصصی شده EFQM در روابط عمومی شامل ۹ معیار بنیادین سرآمدی و ۸۱ شاخص فرعی، صورت گرفت. گفتنی است مدل تعالی سازمانی EFQM یک استاندارد اروپایی است که به عنوان ابزاری قوی برای سنجش میزان استقرار سیستم ها در سازمان های مختلف بکار گرفته می شود. معیارهای اصلی انتخاب روابط عمومی سرآمد شامل مخاطب گرایی ، مدیریت فرآیندی، مسئولیت اجتماعی، توسعه سطح همکاری و مشارکت با محیط پیرامون، یادگیری  و بهبود مستمر، تجهیز و نوسازی منابع انسانی، نتیجه گرایی و رهبری و مدیریت بودند.

    

حضور فولاد مبارکه در نمایشگاه فرصت‌های ساخت داخل و رونق تولید

اولین نمایشگاه فرصتهای ساخت داخل و رونق تولید  از ٢٧ تا٣٠ تیرماه ١٣٩٨ در تهران محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی برگزار می‌شود.

بر اساس این گزارش، شرکت فولاد مبارکه  در سالن ٢١ غرفه شماره ٣ مقدم بازدید کنندگان  محترم را به  این نمایشگاه گرامی می دارد .

    

خبرنامه شماره 1133 فولاد مبارکه منتشر شد

خبرنامه شماره 1133 فولاد مبارکه در تاریخ 22 تیر ماه سال جاری با تیراژ 14000 نسخه چاپ و منتشر شد.  برای دریافت آن می‌توان به سایت اصلی شرکت فولاد مبارکه مراجعه فرمایید.

    

چهارمین اجلاس سراسری نشان عالی مدیر سال

دریافت لوح توسط فولادمبارکه

 از  چهارمین اجلاس سراسری نشان عالی مدیر سال با مجوز از وزارت علوم تحقیقات و فناوری در محل تالار دیپلماتیک وزارت امور خارجه با هدف معرفی مدیران حرفه ای در زمینه پایدار سازی کسب و کار، خلاقیت و‌ اشتغال‌زایی در میان تحریم‌ها و بحران های اقتصادی کشور برگزار شد. 

مهمترین شاخص بررسی عملکرد شرکت‌ها از سوی کمیته علمی و ارزیابی اجلاس، پایدارسازی کسب و کارها بود. منوچهر نیکفر، معاون تکنولوژی شرکت فولاد مبارکه به نمایندگی از مدیر عامل شرکت این لوح را دریافت نمود.