محصولات فولاد مبارکه در ایران حرف اول را می‌زند

مدیر کنترل کیفی شرکت سپهر الکتریک گفت: در ایران هیچ شرکتی قادر به تولید ورق‌هایی با کیفیت فولاد مبارکه نیست و فولاد مبارکه حرف اول را می‌زند و استفاده از محصولات این شرکت باعث ایجاد مزیت رقابتی در شرکت سپهر الکتریک شده است.

حاجی میرصادقی، مدیر کنترل کیفی شرکت سپهر الکتریک با اشاره به فعالیت این شرکت در حوزه تولید لوازم خانگی اظهار کرد: در مجموع از کیفیت محصولات فولاد مبارکه رضایت داریم و امیدواریم کیفیت محصولات این شرکت به صورت مستمر افزایش یابد.

وی افزود: اگرچه گاه محصولات این شرکت با برخی مشکل به دست ما می‌رسیده اما هر زمان به این شرکت در این باره اطلاع رسانی کردیم به سرعت رسیدگی و تصمیمات لازم اتخاذ شده است.

مدیر کنترل کیفی شرکت سپهر الکتریک در پاسخ به این سوال که آیا استفاده از محصولات فولاد مبارکه باعث ایجاد مزیت رقابتی برای این شرکت شده است یا خیر اظهار کرد: قطعا همینطور است. در ایران هیچ شرکتی قادر به تولید ورق‌هایی با کیفیت فولاد مبارکه نیست و فولاد مبارکه حرف اول را می‌زند.

شایان ذکر است شرکت فولاد مبارکه در اردیبهشت ماه سال جاری موفق به ثبت رکورد کیفی سازی محصولات در تاریخ شکل گیری این شرکت شد. بر این اساس  همزمان با رشد چشمگیر تولید بالاترین بازده کیفی محصولات  در نواحی فولاد سازی، نورد گرم، نورد سرد و فولاد سبا به دست آمد که منجر به کسب رکورد ۹۱ درصد در کل شرکت و بهبود ۲ درصد نسبت به سال قبل شد که در شرکت فولاد مبارکه رکورد محسوب می شود.

    

کیفیت ورق های فولاد مبارکه از محصولات آرسلور میتال نیز بالاتر است

مدیر عامل شرکت شعله خیز آذر گفت: از محصولات شرکت فولاد مبارکه کاملا راضی هستیم وکیفیت محصولات این شرکت حتی از رقبای خارجی اش مانند آرسلور میتال نیز بالاتر است.

حاتمی مدیر عامل شرکت شعله خیز آذر در گفت‌وگو با خبرنگار ایراسین در مورد کیفیت محصولات شرکت فولاد مبارکه اظهار کرد: محصولات شرکت فولاد مبارکه واقعا کیفیت بالایی دارد و تولیدات این شرکت نسبت به رقبا داخلی و خارجی بهتر بوده و از آن راضی هستیم. حتی می توان گفت کیفیت محصولات فولاد مبارکه از شرکت هایی مثل آرسلور میتال نیز بهتر است.

وی ادامه داد: ما در شرکت شعله خیز آذر با شرکت‌های داخلی دیگری نیز همکاری می‌کنیم اما از لحاظ کیفیت، فولاد مبارکه محصولات بسیاری خوبی دارد و بسیار راضی هستیم. برای مثال مشتری زمانی که می خواهد از ما رادیاتور خریداری کند؛ وقتی به او می‌گوییم که این رادیاتور با ورق‌های فولاد مبارکه تولید شده است با رغبت بیشتری آن محصول را خریداری می کند چرا که برند فولاد مبارکه یک برند معتبر در بازار محسوب می شود.

حاتمی از رفتار خوب پرسنل فروش شرکت فولاد مبارکه و تمام کسانی که در تولید محصول با کیفیت این کارخانه بزرگ صنعتی نقش دارند؛ قدرانی و تشکر کرد و این رفتار سازمانی را یک مزیت رقابتی در بازار برشمرد.

شایان ذکر است در اردیبهشت‌ماه سال جاری، هم‌زمان با رشد چشمگیر تولید شرکت، بالاترین بازده کیفی محصولات شرکت در نواحی فولادسازی، نورد گرم، نورد سرد و فولاد سبا به دست آمد که منجر به کسب رکورد ۹۱ درصد در کل شرکت و بهبود ۲ درصد نسبت به سال قبل شد که در شرکت فولاد مبارکه رکورد  محسوب می‌شود.