هایپرمارکت دهکده ساحلی کیش افتتاح شد

سرپرست سازمان منطقه آزاد کیش در نخستین روز کاری خود‌ هایپرمارکت مجموعه دهکده ساحلی کیش را افتتاح کرد.  به گزارش روابط عمومی و امور بین‌‌‌الملل سازمان منطقه آزاد کیش، جعفر آهنگران عصر سه شنبه 12 اسفند ضمن افتتاح ‌هایپرمارکت دهکده ساحلی کیش از بخش‌های مختلف این مجموعه بازدید کرد و در جریان روند توسعه و پیشرفت دهکده ساحلی کیش قرار گرفت. بر اساس همین گزارش،‌ هایپر مارکت مجموعه دهکده ساحلی کیش در زمینی به مساحت 300 مترمربع با سرمایه‌گذاری بالغ بر 19 میلیارد تومان در بازه زمانی یک سال به بهره‌‌برداری رسیده است.

    

تزریق واکسن کرونا به کادر بهداشت و درمان کیش

کادر بیمارستان و مرکز سلامت کیش به صورت اولویت‌بندی واکسن کرونا دریافت کردند. به گزارش ایلنا، نخستین مرحله طرح واکسیناسیون کرونا دهم و یازدهم اسفند برای کادر بهداشت و درمان کیش اجرا شد. در اجرای این طرح اشخاصی که در خط مقدم مبارزه با ویروس در بخش‌های بستری بیماران تنفسی و عفونی‌‌‌،فوریت‌های پزشکی‌‌‌، کادرICU‌‌‌، کارشناسان آزمایشگاه‌‌‌، افراد شاغل در مراکز 16ساعته و کارشناسان بهداشت محیط ناظر بر دفن اجساد دراولویت بودند. بر اساس این گزارش تعداد ۵۰ دوز واکسن اسپوتنیک روسی کرونا در اختیار منطقه آزاد کیش قرار گرفت که از این تعداد ۲۵ دوز به نیروهای مد نظر مرکز توسعه سلامت و همچنین کارکنان آرامستان و ۲۵دوز به کادر بیمارستان تزریق شد.

    

جلسه هم اندیشی روسای هیات‌ها و کمیته‌های جودو کشور در کیش

جلسه هم‌اندیشی روسای هیات‌ها و کمیته‌های جودو کشور سه‌شنبه تاریخ 12 اسفند در سالن رازی مرکز همایش‌های بین‌‌‌المللی کیش برگزار شد. به گزارش ایلنا؛ رئیس فدراسیون جودو جمهوری اسلامی گفت: شاید بعد از مجمعی که پشت سرگذاشتیم اتفاقات زیادی صورت گرفت و به نوعی برای اولین بار با چنین مسائلی مواجه شدیم. با این حال، خبر بسیار مسرت بخشی که روز گذشته به خانواده جودو، ورزش و مردم رسید خوشحال کننده بود. ما خدمتگذار بودیم و این تیم حقوقی بود که تلاش اصلی را به دوش کشید. آرش میراسماعیلی  عنوان کرد: خدا را شکر که امروز رای به سود ما بود، اگر برعکس این مساله اتفاق می‌افتاد شرایط بسیار سخت می‌شد. از دیروز افتخار می‌کنم که خون، امید و روحیه تازه به جودوی ایران اضافه شد. وی خطاب به حاضرین گفت: تمام این موفقیت‌ها با حمایت همه شما بود و از تمامی روسای هیات‌ها و خانواده جودو تشکر می‌کنم که در بدترین شرایط هم من را تنها نگذاشتند. وی ادامه داد: کار بزرگی که انجام شد احداث آکادمی جودو است که کارش را آغاز کردیم و هرچند کارشکنی شد اما موانع را برطرف کردیم و با گرفتن مجوز از هفته آینده روند ساخت ادامه می‌یابد. گزارش عملکرد کمیته‌های مختلف فدراسیون، پرسش و پاسخ روسای هیات‌ها، ارائه گزارش مالی و گزارش عملکرد فدراسیون و ارائه تقویم سال ۱۴۰۰ از بخش‌های دیگر این جلسه بود.