غلامحسین مظفری گفت: با ایجاد زیرساخت موردنیاز و تعامل سازنده میان روابط عمومی سازمان و شرکت‌های تابعه می‌توانیم ظرفیت‌ها و تحولات عمرانی، اقتصادی و گردشگری جزیره کیش را با برجسته‌سازی و اطلاع‌رسانی هوشمندانه، به تمام دنیا معرفی کنیم.

رئیس هیأت‌مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش، در نخستین جلسه شورای هماهنگی روابط‌عمومی‌ها، با محوریت ایجاد «تعامل سازنده، شفافیت و هوشمندسازی، تولید محتوا، گزارش‌های تحلیلی، تبلیغات محیطی، بین‌المللی‌سازی و ارتقای کیفیت اخبار تولیدی» که چهارشنبه ۲۸ آبان در سالن رازی مرکز همایش‌های بین‌المللی کیش برگزار شد؛ ایجاد ظرفیت بالای اطلاع‌رسانی و تبلیعات محیطی در مجموعه روابط عمومی‌های فعال و پرتلاش جزیره کیش را مثبت ارزیابی کرد و افزود: با انسجام و همکاری عمومی و بهره‌گیری از ظرفیت‌ها و فرصت‌های استثنایی در قالب یک برنامه‌ریزی دقیق می‌توانیم موضوعات منطقه‌ای و فراملی را مدیریت کنیم و به کمک دولت بشتابیم.

وی ایجاد تعامل میان دستگاه‌های مستقر در این منطقه را نمایانگر سیستم توانمند و فعال در جزیره کیش عنوان کرد و گفت: منطقه آزاد کیش با ظرفیت‌های اقتصادی، گردشگری و تولیدی از زیرساخت ورزشی خوبی برای جذب تیم‌های ملی و برتر کشور در این منطقه برخوردار است که با اطلاع‌رسانی گسترده در رسانه‌های ارتباط جمعی می‌توانیم این ظرفیت‌ها را در سطح ملی و فراملی معرفی کنیم.

به گفته مظفری تحقق یافتن این امر مهم مستلزم انسجام میان تمام حوزه‌های فعال در سازمان منطقه آزاد کیش و اطلاع‌رسانی دقیق است که موجب شناسایی ظرفیت‌های جدید خواهد شد.

‎رئیس هیئت مدیره سازمان منطقه آزاد کیش نیز در این جلسه، پروژه‌های عمرانی از جمله ساماندهی سواحل این منطقه را از اولویت‌های این سازمان برشمرد و گفت: هدف از تشکیل شورای هماهنگی روابط عمومی سازمان «حفظ ماهیت مستقل شرکت‌ها و برقراری انسجام کاری است و تداوم برگزاری این جلسات» فرصت مغتنمی برای بهره‌مندی از ظرفیت‌های موجود و بررسی عملکردها است.

ناصر آخوندی بر ضرورت اطلاع رسانی دقیق و تخصصی به جامعه هدف و مسئولان کشوری در خصوص« تدوین برنامه سه ساله منطقه آزاد کیش، تحلیل روند صادرات، توسعه و پیشرفت پروژه‌ها، رونق اقتصادی و مسائل درون و برون سازمانی» تاکید داشت و افزود: شورای هماهنگی روابط عمومی‌ها در راستای سیاست‌های کلان سازمان، مسائل فرهنگی، اجتماعی درون سازمان و همچنین موضوعات مربوط به پروژه‌های فعال در سطح جزیره کیش را مورد بررسی قرار دهند.

معاون توسعه مدیریت و سرپرست معاونت اقتصادی و سرمایه‌گذاری سازمان منطقه آزاد کیش، تشکیل شورای روابط عمومی‌ها را زمینه‌ساز «تولید محتوا و تحلیل موضوعات حوزه‌های مختلف این منطقه» عنوان کرد و گفت: ایجاد درآمدهای پایدار از اقدامات موثری سازمان منطقه آزاد کیش است که سبب شد تا ده‌ها سال آینده از فروش زمین برای تامین منابع مالی بی‌نیاز باشیم. وی «سیستم هوشمند سازی پرونده‌ها، شفافیت و کنترل اقدامات » را از دیگر اقدامات موثر و ارزشمند این سازمان برشمرد و گفت: باید اقدامات انجام شده در زمینه‌های مختلف به شکل دقیق و کارشناسی شده در سطح گسترده اطلاع رسانی شود.

معاون توسعه مدیریت سازمان منطقه آزاد کیش، بر اهمیت تشکیل شورای روابط عمومی‌ها و همسو شدن نماینده‌های شرکت‌های تابعه با سیاست‌گذاری کلان سازمان اشاره داشت و تصریح کرد: اطلاع رسانی شفافیت عملکرد سازمان بر اساس شاخصه‌های تعریف شده توسط روابط عمومی سازمان منطقه آزاد کیش انجام می شود.

ناصر آخوندی در ادامه افزود: فعالیت مجموعه روابط عمومی‌ها نباید متمرکز بر انتشار برنامه‌های روزانه، بازدیدها و رویدادهای مختلف باشد بلکه باید به مسائل اجتماعی، مشکلات ورود خودور، برگشتن 22 کارخانه متوقف شده بر چرخه تولید و فعال شدن پروژه‌هایی که به دلایل مختلفی غیر فعال شده بود پرداخته شود.

آخوندی بر ضرورت تبدیل گزارش‌های خبری و تحلیلی از سوابق فعالیت‌های سازمان تا امروز به کتابچه و بروشور به عنوان یک اقدام ارزشمند و ماندگار تاکید کرد و اظهار داشت: با اهتمام ویژه به موضوع تولید محتوا، چاپ، مستند سازی و خبرهای اثر بخشی که در این منطقه تنظیم می شود باید برای اطلاع رسانی به مراکز تصمیم گیری و بخش‌های مختلف کشور تلاش کرد.