فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: جزیره کیش با زیرساخت‌ها و ظرفیت‌هایی که در حوزه گردشگری دارد می تواند گردشگران زیادی را از نقاط مختلف دنیا به این منطقه جذب کند

به گزارش ایلنا؛ امیر دریادار حسین خانزادی فرمانده نیروی دریایی ارتش صبح دوشنبه ۲۲ مهر در بدو ورود به جزیره کیش در دیدار با غلامحسین مظفری مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش، جزیره را به عنوان یکی از مناطق گردشگری برتر عنوان کرد و گفت: با استانداردسازی فعالیت‌ها و خدمات، کیش می‌تواند مقصد گردشگران در تمام فصل‌های سال باشد.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش نیز گفت: با اقداماتی که در حوزه پیشگیری از شیوع بیماری کرونا در این منطقه انجام شده است توانستیم شاهد افزایش ۱۲ درصدی ورود گردشگران به این منطقه باشیم و نمایشگاه‌هایی از جمله نمایشگاه بین المللی فولاد ایران را برگزار کنیم.

غلامحسین مظفری با اشاره به این که ۶۰ هتل جدید در این منطقه در حال ساخت است، گفت: نظارت‌های گردشگری و عمرانی در خصوص استانداردسازی‌ها در حوزه‌های مختلف با جدیت تمام در حال پیگیری است و خوشبختانه کسانی که در حوزه‌های عملیات و اجرای هتل در جزیره کیش فعالیت می‌کنند، تجربه و تخصص کافی را دارند.

وی در ادامه تصریح کرد: استانداردسازی و ارائه خدمات باکیفیت به گردشگران موجب ترغیب شمار زیادی از مسافران از داخل و خارج از کشور به این منطقه شده است.