علمیات اجرایی سه طرح عمرانی «دو باب مدرسه»9کلاسه و 18کلاسه«، مسجد و درمانگاه» با حضور مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش در این منطقه آغاز شد.

به گزارش ایلنا؛ آئین کلنگ زنی سه طرح عمرانی که با حضور مدیرعامل، معاونین و برخی از مدیران سازمان منطقه آزاد کیش، امام جمعه، محمدعلی وکیلی سرپرست معاونت فرهنگی، گردشگری و صنایع خلاق دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی کشور، موسی دادی زاده مدیرکل آموزش و پرورش استان هرمزگان، مسئولین محلی، نظامی و انتظامی دوشنبه ۲۲ مهر در فاز سه نوبنیاد جنب میدان آرین برگزار شد.

رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش در این مراسم بر لزوم اهمیت فضاهای آموزشی، مذهبی، مدرسه و درمانگاه که مورد نیاز این منطقه است اشاره داشت و گفت: جزیره کیش از نظر فضاهای آموزشی در وضعیت مطلوبی قرار دارد که با آغاز عملیات اجرایی این مدارس ظرفیت پذیرش مراکز آموزشی کیش در قالب استانداردهای مورد نیاز به 810 نفر دانش آموز افزایش خواهد یافت. غلامحسین مظفری با بیان این که عملیات اجرایی فضای مسجد و درمانگاه آغاز شده است اظهار داست: جزیره کیش بخاطر آرامش و امنیت حاکم در این منطقه به عنوان یک الگو در سطح کشور مطرح شده است. معاون عمرانی و زیر بنایی سازمان منطقه آزاد کیش مسئولیت مهم آموزش و پرورش و آموزش عالی کشور را به عنوان تولید کنندگان اصلی اندیشه و فکر عنوان کرد و گفت: سازمان منطقه آزاد کیش بر همین اساس اهتمام ویژه بر توسعه کمی و کیفی افزایش سرانه دانش آموزشی را در این منطقه در دستور کار خود قرار داده است. مصطفی خانزادی افزود: با عملیات اجرایی مدرسه ۹ کلاسه و ۱۸ کلاسه با سرمایه‌‌‌گذاری 325 میلیارد ریال و همچنین مدرسه ۱۸ کلاسه دیگری که ساخت آن۱۲ درصد پیشرفت داشته و مدرسه۴ کلاسه دیگر که در حال ساخت است سرانه آموزشی این منطقه به سطح استاندارد لازم خواهد رسید.