اختصاص تندیس چهاردهمین جشنواره انتشارات روابط عمومی به شرکت فولاد مبارکه

در چهاردهمین جشنواره انتشارات روابط عمومی‌ها،  تندیس زرین انجمن متخصصان روابط عمومی و دیپلم زرین افتخار به موجب رای هیات داوران این جشنواره به جهت کسب رتبه اول در بخش‌های  کتاب، سرمقاله، مقاله، مصاحبه و خبر  و کسب رتبه سوم در  بخش بروشور در بین روابط عمومی‌ها  به روابط عمومی شرکت فولاد مبارکه اهدا شد.

    

شماره ۱۱۴۱ خبرنامه فولاد منتشر شد

شماره ۱۱۴۱ خبرنامه فولاد با تیراژ 14 هزار نسخه در 16 شهریور ماه سال جاری منتشر شد. برای دریافت فایل آن به سایت اصلی شرکت فولاد مبارکه اصفهان مراجعه کنید.

    

اعطای لوح غرفه برتر به فولاد مبارکه

لوح غرفه برتر در زمینه تخصصی به غرفه شرکت فولاد مبارکه اصفهان در نوزدهمین نمایشگاه بین‌المللی خودرو، قطعات و صنایع وابسته مشهد اعطا شد.

    

اختصاص تندیس چهاردهمین جشنواره انتشارات روابط عمومی به شرکت فولاد هرمزگان

فولاد هرمزگان در چهاردهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی ایران موفق به کسب تندیس زرین و لوح جشنواره شد.  چهاردهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی ایران که با حضور دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی و جمع کثیری از متخصصین، صاحب نظران و مدیران این حوزه در سالن همایش های سازمان مدیریت صنعتی برگزار شد، روابط عمومی شرکت فولاد هرمزگان در دو‌ رشته گزارش و هدیه انتشاراتی موفق به کسب رتبه نخست و در دو رشته ویژه نامه و مصاحبه حائز رتبه سوم کشوری این جشنواره شد.

    

بازدید رئیس کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی از غرفه فولاد هرمزگان 

فولادگر نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی در یازدهمین نمایشگاه بین المللی متالوژی و صنایع وابسته از غرفه فولاد هرمزگان بازدید کرد .در این بازدید گزارشی از عملکرد و فعالیتهای شرکت فولاد هرمزگان توسط مدیر روابط عمومی ارائه شد. شایان ذکر است در این بازدید رئیس کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی و نظارت بر اصل ۴۴ قانون اساسی، ضمن قدردانی از مجموعه فولاد هرمزگان که در جبهه اقتصادی تلاش می‌کنند تا کشور را از واردات بی نیاز سازند گفت: امروز نقش صنایع مادر در راستای خودکفایی و کمک به تولید ملی حائز اهمیت است .  در اختتامیه یازدهمین نمایشگاه متالوژی و صنایع وابسته اصفهان، توسط دکتر فولادگر تندیس نمایشگاه  به غرفه فولاد هرمزگان اهدا شد.