برگزاری سی‌ و یکمین دوره مسابقات قرآنی فولاد مبارکه از الطاف و توفیقات الهی برای این شرکت است که در پرتو آن می‌توان به قرب الهی رسید و پله‌های رشد و تعالی را یکی پس از دیگری طی کرد. بدون شک خانواده گرانقدر تلاشگران فولاد مبارکه در افتخار آفرینی‌های این شرکت نقش بی‌بدیلی داشته‌اند که تولید افزون بر 100 میلیون تن فولاد خام و قرار گرفتن نام فولاد مبارکه اصفهان به عنوان بزرگترین کارخانه فولادسازی کشور در خاورمیانه طی بیش از دو دهه گذشته تنها بخشی از دستاوردهای این شرکت بوده و بی تردید همه این موفقیت‌ها حاصل الطاف الهی و تلاش کارکنان شرکت و همراهی خانواده آنها است؛ خانواده‌هایی که با همراهی خود و تاسی از تعالیم قران کریم این کتاب آسمانی و انسان ساز و سیره اهل بیت علیهم‌ السلام کار و تلاش برای کسب روزی حلال و خدمت به جامعه را به عنوان یک فرضیه واجب سرلوحه خود قرار داده‌اند.

قرار گرفتن نام فولاد مبارکه اصفهان به عنوان بزرگترین کارخانه فولادسازی در خاورمیانه طی بیش از دو دهه گذشته تنها بخشی از دستاوردهای این شرکت بوده و بی تردید همه این موفقیت‌ها حاصل الطاف الهی و تلاش کارکنان شرکت و همراهی خانواده آنها است

به طور قطع حضور پرشور و غرور آفرین خانواده بزرگ فولاد مبارکه طی سی و یک دوره برگزاری مسابقات قرآنی، برای شرکت فولاد مبارکه به عنوان مولد انقلاب اسلامی و جامعه سرشار از خیر و معنویت بوده و مادامی که اعضای خانواده بزرگ فولاد مبارکه در مسیر قرانی و احکام نوارنی اسلام گام بردارند، شاهد افزایش معنویت در خانواده‌ها و جامعه و رونق کار و تولید خواهیم بود و این دستاورد بزرگ مایه خیر و برکت و مباهات برای شرکت است.

اعتقاد قلبی مدیریت این شرکت این است تا زمانی که کارکنان و خانواده آنها با قران و سیره و روش اهل بیت (ع) مانوس باشند، بی شک شرکت با اقتدار در مسیر خدمت رسانی به کشور و نظام مقدس اسلامی موفق خواهد بود. خاضعانه از حضور پرشکوه همه عزیزان در سی و یکمین محفل قرآنی قدردانی نموده و مراتب سپاس خود را از الطاف بیکران خداوند سبحان، اعلام داشته و بر محضر بی نیازش سجده شکر می‌گزارم و از شرکت کنندگان این رویداد بزرگ قرآنی کمال تشکر دارم. در پناه قرآن موفق و موید باشید.

حمیدرضا عظیمیان

مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه