عصر دیروز خبری در فضای مجازی منتشر شد مبنی بر اینکه در دومین روز از تجمع دانشجویان واحد علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد، یک خودرو که گفته می‌شد حامل یکی از مسئولان دانشگاه بوده با یکی دو دانشجو برخورد کرده و منجر به مصدومیت آنها شده است، این در حالیست که برخی دانشجویان در گفت‌وگو با ایسنا این موضوع که خودرو حامل یکی از مسئولان دانشگاه آزاد بوده را تایید نمی‌کنند.

به گزارش ایسنا، پس از تجمع روز شنبه تعداد قابل‌توجهی از دانشجویان دانشگاه آزاد در واحد علوم و تحقیقات در اعتراض به حادثه واژگونی اتوبوس دانشجویان این واحد دانشگاهی، صبح دیروز نیز تعدادی از دانشجویان این دانشگاه در محوطه واحد آموزشی خود تجمع دوباره‌ای را برگزار کردند.

در ادامه برگزاری این تجمع، عصر دیروز دانشجویان با نشستن روی زمین و در مسیر حرکت اتوبوس‌های دانشگاه، مانع از حرکت آنها شدند.

در فیلمی که در فضای مجازی پس از این تجمع منتشر شده خودرویی سفیدرنگ که برخی مدعی بودند حامل رئیس دانشگاه آزاد اسلامی است، در حال حرکت به سمت یکی از ساختمان‌های اداری دانشگاه را نشان می‌دهد که با ممانعت تعدادی از دانشجویان برای ادامه مسیر روبرو می‌شود. در ادامه این فیلم، خودرو با ادامه حرکت خود باعث مصدومیت تعدادی از دانشجویان می‌شود. این در حالیست که برخی دانشجویان در گفت‌وگو با ایسنا این موضوع را که خودرو حامل یکی از مسئولان دانشگاه بوده است را تایید نمی‌کنند.

یکی از دانشجویان دانشگاه آزاد واحد علوم وتحقیقات در گفت‌و‌گو با ایسنا، با تاکید بر آن که حاضر نشدن مسئولان روز گذشته در جمع دانشجویان و عدم عذرخواهی آنها، دانشجویان را بیشتر عصبانی کرده است افزود: این که گفته می‌شود وسیله نقلیه حامل رئیس دانشگاه آزاد با دانشجویان برخورد کرده، با توجه به مدل ماشین رییس دانشگاه، نمی‌تواند صحت داشته باشد.

وی با بیان این که برخی مشکلات از دیروز پیش آمده و آن هم این که تجمع دانشجویان به مسائل سیاسی ربط پیدا کرده است، گفت: امروز برخی را دیدم که کارت دانشجویی دانشجویان را گرفته و با آنها صبحت می‌کردند. این در حالی است که دیروز افرادی به صورت هدایت شده در جمع دانشجویان شعارهای غیر مرتبط می‌دادند.

به گزارش ایسنا، حجت‌الاسلام محمدجعفر منتظری، دادستان کل کشور عصر دیروز در جمع دانشجویان معترض دانشگاه آزاد واحد علوم و تحقیقات حضور پیدا کرد و ضمن تسلیت درگذشت تعدادی از دانشجویان دانشگاه علوم و تحقیقات در حادثه واژگونی اتوبوس گفت: از وقوع حادثه احساس وظیفه کردم که در این مسئله ورود کنم و به بررسی این موضوع بپردازم که آیا حادثه به صورت طبیعی و معمولی بوده و یا افرادی در این زمینه قصور داشته‌اند.

وی ادامه داد، متعاقب این موضوع رئیس قوه قضائیه نیز بر نظارت و پیگیری این موضوع تاکید کرده و اقداماتی در این زمینه انجام داده است. امروز به شخصه در جمع شما حضور پیدا کردم تا به نظارت بر این موضوع بپردازم.