پاریس دنبال مدافع

نشریه «گاتزتا دلو اسپورت» و شبکه تلویزیونی «مدیاسِت» مدعی شدند باشگاه پاری‌سن‌ژرمن به دنبال این است که ببیند آیا لئوناردو بونوچی در لیست فروش یوونتوس قرار دارد یا خیر و در این صورت خود را آماده به خدمت گرفتن این مدافع ایتالیایی می‌کند. بونوچی که تابستان 2017 پس از هفت فصل حضور در یوونتوس، این تیم را به مقصد میلان ترک کرد، پس از یک فصل حضور ناموفق در جمع روسونری، تابستان گذشته دوباره به جمع راه‌راه‌ پوشان تورین بازگشت. جایگاه بونوچی 32 ساله در یوونتوس با آمدن مائوریتزیو ساری اما ممکن است متزلزل شود، به خصوص اینکه گفته می‌شود ماتیس ده لیخت 19 ساله در آستانه پیوستن به یووه در ازای 70 میلیون یورو است. ساری سابقه کار با دانیله روگانی در امپولی را دارد و این مدافع 24 ساله را مورد تحسین قرار داده است، از این‌رو انتظار می‌رود کیه‌لینی و روگانی در فصل آینده در قلب خط دفاعی بانوی پیر قرار بگیرند و با این شرایط جایگاه بونوچی در ترکیب اصلی تضمین ‌شده نخواهد بود.

    

بوفون در مسیر بازگشت

نشریه ایتالیایی «رپابلیکا» گزارش داد جان‌لوئیجی بوفون قراردادی را با باشگاه یوونتوس امضا خواهد کرد که بندی در آن وجود دارد که این باشگاه ایتالیایی را مجاب می‌کند در طول فصل پیش‌رو در حداقل 10 بازی او را در درون دروازه بانوی پیر مورد استفاده قرار دهد که از این مقدار باید هشت بازی در سری A و دو بازی در لیگ قهرمانان باشد. طبق این گزارش بوفون قراردادی یکساله به ارزش یک و نیم میلیون یورو با یوونتوس امضا خواهد کرد و با پایان این قرارداد احتمالا در کادر مربیگری یا مدیریتی باشگاه، فصل جدیدی‌ از دوران حرفه‌ای‌اش را رقم خواهد زد. بوفون برای شکستن رکورد بیشترین بازی سری A ایتالیا که در اختیار پائولو مالدینی اسطوره فوتبال میلان است، تنها به انجام هشت بازی نیاز دارد. بوفون 41 ساله که تابستان گذشته پس از 17 سال اقدام به ترک یوونتوس کرد و به پاری‌سن‌ژرمن پیوست، در پایان فصل اخیر قراردادش از سوی این باشگاه فرانسوی تمدید نشد. از باشگاه‌های لیدزیونایتد انگلیس، فلومیننزه برزیل و پورتو پرتغال هم  به عنوان دیگر مشتریان دروازه‌بان پیشین تیم ملی ایتالیا یاد شده است.

    

میلان محروم شد

اتحادیه فوتبال اروپا (یوفا) تیم فوتبال میلان را به دلیل نقض بازی جوانمردانه مالی از حضور در مسابقات فصل پیش‌رو لیگ اروپا محروم کرد. این محرومیت توسط دادگاه عالی ورزش (CAS) تایید شده است. همه باشگاه‌های اروپایی ملزم به رعایت بازی جوانمردانه مالی هستند به این معنا که تراز مالی باشگاه باید تعادل لازم را داشته باشد. به این ترتیب رم به جای میلان به طور مستقیم در مرحله گروهی مسابقات لیگ اروپا حضور پیدا خواهد کرد و تورینو هم این فرصت را خواهد داشت تا در مرحله پلی‌آف لیگ اروپا حضور یافته و شانس خود برای صعود به مرحله گروهی این رقابت‌ها را امتحان کند. میلان فصل گذشته تنها به خاطر یک امتیاز اختلاف نسبت به اینتر، رقیب سنتی خود شانس حضور در مسابقات لیگ قهرمانان اروپا را از دست داد و به عنوان پنجمی سریA بسنده کرد.

    

منچستر و رونمایی از خرید جدید

پس از دنیل جیمز، منچستریونایتد از دومین خرید تابستانی خود یعنی آرون ون بیساکا رونمایی کرد. پس از مذاکرات طولانی‌مدت و فشرده، کریستال پالاس موافقت کرد تا مدافع ۲۱ ساله خود را در ازای ۴۵ میلیون پوند به شیاطین سرخ واگذار کند. قرارداد ون بیساکا در تیم جدیدش پنج ساله است که البته می‌تواند برای سال ششم هم تمدید شود. اسکای دستمزد هفتگی او در اولدترافورد را ۸۰ هزار پوند اعلام کرده است.

    

بازگشت به مونیخ

مارتین دمیکلیس، مدافع آرژانتینی سابق تیم فوتبال بایرن‌مونیخ به عنوان سرمربی جدید تیم زیر 19  سال این باشگاه انتخاب شد. به این ترتیب، میروسلاو کلوزه هم به کارش به عنوان سرمربی تیم زیر 17سال باشگاه ادامه خواهد داد. این شغل به کلوزه پیشنهاد شده بود اما او تاکید کرد مایل است به کار با بازیکنان زیر 17 سال ادامه دهد. دمیکلیس از تابستان 2003 تا زمستان 2010 برای بایرن بازی کرد. او در آن سال‌ها با کلوزه و صالح حمیدزیچ هم‌تیمی بود و در فصل 18-2017 کمک مربی مالاگا نامیده شد.