تابستان 2019، روزهای فوق‌العاده‌ای برای خانواده هازارد بود. ادن بالاخره به آرزوی بازی زیر نظر زیدان در رئال مادرید رسید و تورگان نیز پس از سپری کردن یک فصل عالی در بوندس‌لیگا، توانست با دورتموند قرارداد ببندد. تابستان داغ خانواده هازارد، با انتقال‌هایی به ارزش 125 میلیون پوند سپری شد. حالا این دو بازیکن، پول‌سازترین برادرهای تاریخ فوتبال به شمار می‌روند. پیش از این پل پوگبا و برادرش فلورنتین این لقب را در اختیار داشتند. این دو نفر برای انتقال به منچستریونایتد و سن‌اتین، مجموعا 105 میلیون پوند هزینه برای دو باشگاه تراشیدند. لوکاس و تئو هرناندز نیز در سال‌های گذشته به رئال مادرید و بایرن‌مونیخ منتقل شده‌اند. مجموع قراردادهای این دو بازیکن 104 میلیون پوند بوده است. گونزالو هیگواین و برادرش فدریکو، بهترین قراردادهای‌شان را با یوونتوس و بشیکتاش امضا کردند. مجموع رقم قرارداد این دو بازیکن آرژانتینی 91 میلیون پوند بود. ادن و تورگان هازارد، تنها برادران گرانقیمت حال حاضر فوتبال بلژیک نیستند. روملو لوکاکو در منچستریونایتد و جردن لوکاکو در لاتزیو بازی می‌کنند. بازیکنانی که خریدشان برای این دو باشگاه روی هم 88 میلیون پوند هزینه به همراه داشته است. کاکا و دیگائو نیز روی هم 67 میلیون پوند هزینه روی دوش رئال مادرید و آ.ث میلان گذاشتند. در این فهرست، چهره‌های آشنای دیگری مثل ریو و آنتون فردیناند، آنتونی و یوهان مارسیال، یایا و کولو توره و نیمانیا و اوروس ماتیچ نیز دیده می‌شوند. هیچ‌کدام از آنها، جزو بهترین و فوق‌العاده‌ترین برادران تاریخ فوتبال نیستند اما هنوز این فرصت را دارند که سرنوشت را به سود خودشان تغییر بدهند. این فصل برای ادن و تورگان، به شدت جذاب و در عین حال دشوار به نظر می‌رسد. هر دو نفر با انتظارهای زیادی مواجه هستند و باید درخشش فوق‌العاده‌ای در زمین داشته باشند تا هواداران رئال مادرید و دورتموند را راضی نگه دارند.

فوتبال ایران نیز در شرایط فعلی از دو برادر درخشان سود می‌برد. برادرانی که در راه‌آهن به لیگ برتر معرفی شدند و پیراهن تیم ملی را نیز به دست آوردند. میلاد محمدی با سرعت به مراتب بیشتری پیشرفت کرد و برای ادامه دوران فوتبالش راهی اخمت گروژنی در لیگ روسیه شد. 

او در تیم ملی نیز جایگاه ثابتی به دست آورد و زیر نظر کی‌روش خوش درخشید. میلاد در این فصل پیشنهادهایی دریافت کرده و این احتمال وجود دارد که به تیم بهتری نیز در اروپا منتقل شود. مهرداد محمدی در فوتبال ایران باقی ماند و به سپاهان منتقل شد و با عملکرد خوب در این باشگاه، توجه یک باشگاه پرتغالی را به دست آورد. حالا برای اولین بار این دو برادر، به صورت همزمان خارج از فوتبال ایران بازی خواهند کرد. اتفاقی که برای هر دوی آنها فوق‌العاده به نظر می‌رسد. شاید در آینده‌ای نزدیک، میلاد و مهرداد به صورت همزمان در ترکیب تیم ملی نیز به میدان بروند. آنها گرانقیمت‌ترین برادران حال حاضر فوتبال ایران هستند و اگر به پیشرفت ادامه بدهند، به باشگاه‌های بزرگ‌تر و مهم‌تر و لیگ‌های معتبرتر نیز راه پیدا خواهند کرد.