کونته سرمربی اینتر شد

مطابق انتظار ساعاتی پس از اخراج لوچانو اسپالتی، آنتونیو کونته به عنوان سرمربی جدید اینتر معرفی شد. با تایید باشگاه اینتر، آنتونیو کونته سرمربی جدید نراتزوری است. از چند هفته پیش همکاری او با باشگاه اینتر قطعی شده بود و سرانجام با پایان یافتن فصل و اخراج اسپالتی، آنتونیو کونته رسما هدایت اینتر را بر عهده گرفت. در بیانیه اینتر اشاره‌ای به جزئیات قرارداد این مربی نشده اما دی مارتزیو و رومانو قبلا اعلام کردند که قرارداد آنتونیو کونته با اینتر سه ساله است و برای هر فصل 12 میلیون یورو دستمزد می‌گیرد. لازم به ذکر است باشگاه اینتر ساعت 6 صبح به وقت ایتالیا، خبر رسمی شدن همکاری با کونته را روی خروجی خود قرار داد که در نوع خود جالب و بی‌سابقه است!

    

کاپیتان در مادرید ماندنی است

سرخیو راموس که شایعه جدایی‌اش از رئال‌مادرید سروصدای فراوانی به راه انداخته بود، عصر پنج‌شنبه با برگزاری کنفرانسی در مادرید به تمامی شایعات پایان داد. راموس در این خصوص گفته است:«من کاپیتان باشگاه هستم و محبت و حمایت همکارانم را احساس می‌کنم. همکارانم من را می‌شناسند و هیچ یک شکی نداشتند که به کارم در اینجا ادامه خواهم داد. هنوز آن لحظه فرا نرسیده است. تا زمانی که بدنم توان داشته باشد، ادامه خواهم داد. هرگز راهی تیمی که رقیب رئال‌مادرید باشد نخواهم شد و وقتی کنار می‌کشم که ببینم دیگر بدنم توان بازی در بالاترین سطح را ندارد. مساله بر سر صمیمیت است؛ وقتی طرفین یک هدف داشته باشند، کار آسان می‌شود. فشار موجود در یک بعد از ظهر حل و فصل و همه چیز فراموش شد. اگر بازیکن دیگری بیاید و درآمد بیشتری داشته باشد، این نشانه خوبی است. من از دستمزد و قراردادم رضایت بالایی دارم. او (پرز) می‌داند که باید در مورد تمدید قراردادم حرف می‌زدیم و برای بیش از یک سال، کسی برای این کار سراغ من نیامد. اگر کسی بیاید و درآمد بیشتری نسبت به من داشته باشد، مشکلی با این قضیه ندارم. پیشنهاد چینی روی میز است. از آن پیشنهادهایی است که وقتی پاهای‌تان خسته باشند، سراغ آن می‌روید. هیچ‌گاه  به رفتن فکر نکردم یا آنگونه که گفته شد، درخواست خروج ندادم.»

    

سرمربی آلمان راهی بیمارستان شد

تیم ملی آلمان در مسابقات مقدماتی یورو 2020 باید به مصاف استونی و بلاروس برود اما در این دو بازی که روی کاغذ آسان به نظر می‌رسد، آلمان از داشتن سرمربی خود محروم است. به گزارش بیلد، یواخیم لوو، سرمربی 59 ساله تیم ملی آلمان از نظر جسمی وضعیت مساعدی ندارد و به دلیل گرفتگی عروق و شریان‌هایش در بیمارستان بستری شده‌ است. به این ترتیب لوو به دلیل بیماری قادر به هدایت تیم ملی آلمان در دو بازی پیش رو نخواهد بود و مارکوس زورگ، دستیار اول لوو در بازی آلمان برابر استونی و بلاروس، مانشافت را هدایت خواهد کرد.

    

بارسا به دنبال پدیده

بارسلونا مایل است امانوئل و ساموئله وینیاتو، دو مهاجم جوان و ایتالیایی کیه‌وو را به خدمت بگیرد. به گزارش جانلوکا دی مارتزیو، امانوئله که متولد سال 2000 میلادی است، امسال برای اولین بار بازی در سری آ را تجربه کرد و توانست در 10 بازی برای کیه‌وو، یک گل بزند و یک پاس گل هم بدهد. او 19 ساله است و پست تخصصی‌اش وینگر راست است. برادر کوچک‌تر او ساموئله متولد سال 2004 است و طبعا هنوز فرصت پیدا نکرده در بالاترین سطح فوتبال اروپا به میدان برود. با این حال بارسا اعتقاد دارد این دو بازیکن پتانسیل تبدیل شدن به دو پدیده را دارند. روز گذشته ایجنت این دو بازیکن در اسپانیا بود تا با سران بارسا مذاکره کند. کیه‌وو هشت میلیون یورو برای این دو بازیکن درخواست کرده که بارسا اعتقاد دارد رقم گزافی است. به زودی تکلیف این پرونده مشخص خواهد شد.